// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hole.io

بازی موبایل Hole.io با گیم پلی عجیب خودش اعتیادآور ظاهر شده است و سرگرمی جدیدی را که مناسب پلتفرم موبایل است، ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hole.io ساخته VOODOO، اثری است که شاید در ابتدا گیم‌پلی عجیبش توی ذوق بزند، اما به واقع بعد از بازی‌های مکرر، تازه می‌فهمید که با چه بازی اعتیادآوری روبه‌رو هستید و سرگرمی جدیدی را برای خود پیدا کرده‌اید. بازی اندروید و آیفون Hole.io روند بسیار ساده‌ای دارد و وظیفه شما خوردن تمام ساختمان‌ها و سازه‌های شهر با حفره خودتان و رقابت با دیگر حفره‌ها است.

گیم‌پلی بازی از همان ابتدا اعتیادآور احساس می‌شود و بازیکنان نخست باید بتوانند به اطراف حرکت کنند و تا می‌توانند از سازه‌های شهر بخورند و سیاه چاله خود را بزرگ‌تر کنند. باید در این حین مراقب باشید که در حفره دیگر بازیکنان گرفتار نشوید و همواره از آنها دور بمانید. اگر بتوانید چاله خود را بزرگ‌تر کنید، می‌توانید دیگر بازیکنان را نیز در آن فرو ببرید و آنها را از دور مسابقه خارج کنید. بازی محیط بسیار بزرگی دارد که می‌توانید از گستردگی آن استفاده کنید و با استراتژی بهتری بازی را ادامه دهید. شاید در ابتدا نتوانید توفیق چندانی به‌دست آورید، اما در ادامه با کسب مهارت بسیار و پیش‌بینی حرکات افراد دیگر، می‌توانید عملکرد بهتری داشته باشید و امتیاز بالایی را کسب کنید. بازی از جنبه‌های مختلفی عالی احساس می‌شود و با ارائه گیم‌پلی نوآورانه و جدید، در همه زمینه‌ها عالی کار می‌کند. کلیت بازی روی همین مسائل کوچک استوار است و شما تنها باید با کنترلر بازی، حفره خود را حرکت دهید و در پی خوردن همه چیز در شهر باشید.

Hole.io
Hole.io
Hole.io

نکته مهمی که در مورد گرافیک بازی وجود دارد، سادگی آن است و این موضوع با توجه به ماهیت گیم‌پلی بازی، به خوبی قابل درک است. در واقع محیط باید شبیه‌سازی خوبی داشته باشد تا جلوه‌های ویژه فرو رفتن سازه‌ها در حفره به خوبی دیده شود و شاهد ناهماهنگی‌ها در بازی نباشیم. در حالت کلی شهر به خوبی طراحی شده است و اقلام کوچک و بزرگ زیادی در آن دیده می‌شود که باید همه را به خاطر داشته باشید. با توجه به اینکه حفره شما در ابتدا کوچک است، باید از اقلام کوچک استفاده کنید و با بزرگ شدن آن، به سمت سازه‌های بزرگ‌تری همچون برج‌ها و آپارتمان‌ها بروید. توجه به زمان‌بندی و سرعت در انجام این کارها بسیار اهمیت دارد؛ چرا که بیش‌تر بازیکنان می‌توانند پیش از شما حفره‌شان را بزرگ‌تر کنند و به‌راحتی برای خارج کردن شما از دور بازی، به دنبال‌تان باشند.

بازی حالت ساده‌ای از سبک بتل رویال را ارائه می‌دهد

امتیاز و جایگاه بازیکنان به خوبی در صفحه نمایش دیده می‌شود و می‌توانید با مشاهده این جایگاه، حرکت بعدی خود را تعیین کنید. میزان بازیکنانی که شما از دور بازی حذف می‌کنید، تعیین کننده امتیاز نهایی شما است و باید بتوانید بیش‌ترین نفرات را در مدت زمان تعیین شده از دور خارج کنید. آخرین بازمانده در بازی می‌تواند به عنوان قهرمان رقابت‌ها شناخته شود. بازی به طور غیرمستقیم از قابلیت بتل رویال استفاده کرده است و این سبک از بازی را به ساده‌ترین شکل ممکن به کار برده است. به هر حال باید خلاقیت صورت گرفته در این زمینه را ستود و حتما برای یک بار هم که شده این اثر را تجربه کرد. اگر ترفندها را رفته رفته یاد بگیرید و بتوانید در مکان‌های خاصی، بازیکنان دیگر را گیر بیندازید، می‌توانید موفقیت‌های بزرگی را در بازی کسب کنید. این ترفندها کم کم توسط دیگر بازیکنان رو می‌شود و شما نیز می‌توانید در دورهای بعدی از آنها الهام بگیرید. حرکت مستمر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت است و هیچ‌گاه نباید در یک منطقه خاص برای مدت زمان بیش‌تری حضور داشته باشید.

Hole.io
Hole.io
Hole.io
بازی پتانسیل این را دارد که اعتیادآور ظاهر شود و بازیکنان زمان بیش‌تری را به آن اختصاص دهند

این شما هستید که باید شرایط مناسبی را برای خوردن سازه‌ها ایجاد کنید و اگر در این کار ناموفق باشید، در عرض چند لحظه خواهید دید که بقیه چه حفره‌های بزرگی را ایجاد کرده‌اند و شما را در عرض چند ثانیه می‌بلعند. هیجان بالایی بر بازی حکم‌فرما است و این موضوع را می‌توان در بخش چند نفره بازی، بسیار بیش‌تر حس کرد. شما می‌توانید از طریق بلوتوث دوستان خود را به بازی دعوت کنید و با بودن در کنار هم، یک رقابت فوق‌العاده جذاب خانوادگی را تشکیل دهید و لذت ببرید. رقابت در بازی منوط به سرعت بالای بازیکنان است و نه تنها باید به دنبال اندازه درست سازه‌ها با توجه به اندازه حفره خود باشید، بلکه باید آشنایی بیش‌تری به محیط بازی داشته باشید و هر چه سریع‌تر خود را انتقال دهید.

بازی Hole.io اثر عجیبی است که در اعتیادآور بودن بسیار موفق ظاهر شده است و گیم‌پلی ساده‌ای دارد. تنها وظیفه شما در این بازی این است که تا می‌توانید حفره خود را گنده‌تر کنید و دیگر حفره‌ها را ببلعید تا آنها بسوزند. شما باید مراقب همه چیز باشید و در فضای رقابتی بازی، از حفره‌های بزرگ‌تر دوری کنید و خودتان را بزرگ‌تر کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hole.io


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده