نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

شروع خوب فیلم Ant-Man And The Wasp در گیشه

فیلم Ant-Man And The Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) شروع خوبی را در گیشه تجربه کرده است.

از روز جمعه هفته گذشته، اکران جهانی فیلم Ant-Man and the Wasp آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش این فیلم در سه روز نخست اکران آن منتشر شده که حکایت از شروع خوب این فیلم در گیشه دارد. فیلم Ant-Man And The Wasp موفق شد در سه روز نخست اکرانش ۷۶.۵ میلیون دلار فروش کند تا به صدرنشین این هفته باکس آفیس آمریکا تبدیل شود. همچنین دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) حدود ۸۵ میلیون دلار نیز در دیگر کشورهای جهان فروخته تا این فیلم در اولین آخر هفته اکرانش به مجموع فروش بیش از ۱۶۱ میلیون دلار دست پیدا کند. البته لازم به توضیح است که با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی 2018، این فیلم در برخی از کشورهای جهان با تاخیر اکران خواهد شد. 

در ابتدا پیش بینی می‌شد که فیلم Ant-Man And The Wasp در سه روز نخست اکرانش حدود ۸۲ میلیون دلار فروش کند که عملکردی کمی پایین‌تر از آن را تجربه کرد که این موضوع بخاطر کاهش فروش ۳۰ درصدی روز شنبه در مقایسه با روز جمعه عنوان شده است، اما در مقایسه با قسمت اول که افتتاحیه ۵۷ میلیون دلاری را در سال ۲۰۱۵ تجربه کرد، شاهد افزایش ۳۰ درصدی فروش دنباله این فیلم مورد انتظار هستیم. همچنین فیلم Ant-Man And The Wasp پنجمین افتتاحیه ضعیف دنیای سینمایی مارول را نیز به خود اختصاص داده است. پیش بینی می‌شود که مجموع فروش این فیلم از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان عبور کند.

با این حال، لازم به توضیح است که این آمار حدودی و تخمین زده شده و ممکن است فروش نهایی آن کمی کمتر یا حتی بیشتر از آمار اعلام شده باشد. پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، مایکل پنیا، تی. آی.، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، والتون گوگینس، هانا جان کامن، میشل فایفر، لارنس فیشبرن، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Ant-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پیتون رید بوده است. فیلم Ant-Man And The Wasp بیستمین فیلم دنیای سینمایی مارول است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده