// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

اطلاعاتی از بسته Wolfhunter بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد

بتسدا در جریان استریمی که برای جدیدترین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online برگزار کرده بود اطلاعاتی از آپدیت Wolfhunter منتشر کرد.

کمپانی بتسدا (Bethesda) در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 از جدیدترین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls Online با نام Wolfhunter رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان یعنی مایک فینیگن، طراح دانجن، و توری دوگرتی، نویسنده و طراح، در برنامه اینترنتی یا همان استریم اطلاعاتی از محتوای جدید این بازی MMORPG با کاربران در میان گذاشتند.

اولین محیطی که در جریان این استریم به نمایش گذاشته شد با نام Moon Hunter شناخته می‌شود که واقع در Reaper March است. گفتنی است که این محیط پیش‌تر در چنگ شکارچیان گرگنمایان با نام Order of the Silver Dawn بوده است که حال نفرات دیگری این محیط را اشغال کرده‌اند. Moon Hunter Keep در حال حاضر به دست گروه Silver Dawn افتاده است که قصد دارد آن را از بین ببرد. وظیفه کاربران این است که گروه یاد شده را نابود کنند و آرامش را باری دیگر به Moon Hunter Keep برگردانند.

دومین Dungeon که March of Sacrifices نام‌گذاری شده در منطقه Daedric Hircine قرار دارد. ورودی این دانجن در محیط Greenshade تعبیه شده است و برخلاف دیگر دانجن‌ها، این ورودی همانند یک استخر سبز است که در پایه مجسمه Hircine واقع شده است. کاربران در مارچ آف سکریفایس باید به قلمرو شاهزاده Daedric بروند و موجودی به نام The Hare را شکار کنند. کسانی که بتوانند قلب این موجود را به دست آورند به آنها جوایز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

گفتنی است بازیکنان از هفته آینده با ملحق شدن به سرور‌های آزمایشی یا همان Public Test Servers می‌توانند دانجن‌های یاد شده را مورد کاوش قرار دهند. تاریخ دقیق انتشار رسمی این محتوا پس از تمام شدن این فاز مشخص خواهد شد.

در حال حاضر سازندگان اعلام کرده‌اند که بسته The Elder Scrolls Online: Wolfhunter در تاریخ نامشخصی از انتهای سال جاری میلادی به دست کاربران خواهد رسید. آخرین بسته الحاقی این بازی یعنی The Elder Scrolls Online: Summerset هم اکنون در دسترس است.

نظرات خود را در مورد بسته الحاقی جدید بازی الدر اسکرولز آنلاین با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده