// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل The Fish Master: استاد ماهی‌گیری

بازی موبایل The Fish Master اثر سرگرم‌کننده‌ای است که به سادگی تمام می‌تواند اعتیادآور ظاهر شود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل The Fish Master با الهام‌گیری از بازی‌هایی ساخته شده است که روند پیشرفت بی‌نهایت را سرلوحه خودشان قرار می‌دهند و سعی می‌کنند که با زیرکی، بازیکن را به شکل اعتیادآور درگیر خودشان کنند. استودیو نام آشنای VOODOO به خوبی از این واقعیت استفاده کرده است و هیجان ماهی‌گیری را به همین شیوه به بازیکنان ارایه می‌کند. بازی اندروید و آیفون The Fish Master ریتم بسیار ساده‌ای دارد و یک سرگرمی‌ اعتیادآور محسوب می‌شود.

یک پیرمرد روی کشتی کوچکی نشسته است و مدام در حال ماهی‌گیری است. اما این ماهی‌گیری آن‌چیزی نیست که شما فکر می‌کنید و قرار است تا بی‌نهایت ادامه داشته باشد. در ابتدای بازی در هر دور که قلاب خود را پرتاب می‌کنید، تنها سه ماهی می‌توانید بگیرید؛ اما این تنها شروع کار است و رفته رفته پیش‌روی خواهید داشت. سه المان خاص برای بازی تعریف شده است که مدام می‌توانید با امتیازات خود، آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید. طول طناب قلاب، تعداد ظرفیت ماهیانی که می‌توانید بگیرید و میزان امتیازی که در حالت آفلاین می‌گیرید، این سه المان را تشکیل می‌دهند. گیم‌پلی بازی طوری است که باید پس از پرتاب کردن قلاب، با حرکت‌دادن آن به طرفین ماهیان را صید کنید. تنوع ماهی‌ها بسیار بالا است و هر کدام امتیاز خاصی دارند. ماهی‌هایی که امتیاز بالایی دارند، جنب و جوش بیش‌تری دارند و گرفتن آن‌ها سخت‌تر است. وقتی طول قلاب خود را بیش‌تر می‌کنید، به عمق دریا نزدیک تر می‌شوید و تنوع ماهیان و به مراتب امتیازشان را بالاتر می‌رود.

The Fish Master
The Fish Master
The Fish Master

چنین روندی از همان ابتدا مشخص است که با بازی اعتیاد آوری طرف هستید. البته بسته به سلیقه‌تان، ممکن است که احساس خاصی نسبت به بازی داشته باشید و چندان رغبتی هم به ادامه دادن نداشته باشید. با افزایش طول قلاب شما، یقینا باید در انتخاب ماهیانی که قصد گرفتن آن‌ها را دارید دقت کنید و ماهی‌هایی را که امتیاز کمتری دارند بیخیال شوید. خرچنگ‌ها، مارها و دیگر حیوانات، در عمق‌های بیش‌تر پیدا می‌شوند و جذابیت و هیجان بازی را بیش‌تر می‌کنند. یکی دیگر از المان‌هایی که بسیار مهم است، تعداد ماهیان مجاز برای گرفتن است. شما در ابتدا تنها سه ماهی می‌توانید بگیرید، اما در ادامه با آپدیت بازی، می‌توانید این رقم را بسیار بیش‌تر کنید. با آپگرید کردن بیش‌تر المان‌های بازی، شما به ماهی‌گیر حرفه‌ای‌تری تبدیل می‌شوید و میزان امتیازی که به شما تعلق می‌گیرد نیز بیش‌تر می‌شود. سازندگان به خوبی ریزه کاری‌های لازم را برای اعتیادآور شدن بازی انجام داده‌اند و به احتمال زیاد، علاقه خواهید داشت که ساعت‌ها به تجربه این اثر بپردازید.

بازی به صورت زیرکانه، رفته رفته بازیکن را در خودش غرق می‌کند

بازی اندروید و آیفون The Fish Master، می‌تواند چالش خوبی برای سرعت‌عمل شما باشد و شما را در شرایط چالش برانگیز خاصی قرار دهد. بازی در ابتدا به گونه‌ای دنبال می‌شود که گرفتن ماهی‌ها اهمیت بالایی دارد، اما با آپگریدشدن بیش‌تر بخش‌های مختلف بازی، دیگر چالش اصلی رفتن ماهی‌ها نیست؛ بلکه انتخاب ارزشمند‌ترین آن‌ها است که در درجه اول اهمیت قرار دارد. هرچه قدر که ماهی‌ها را بهتر بشناسید و به امتیاز بیش‌تر هر کدام واقف باشید، امتیاز بیش‌تری در انتظار شما است و می‌توانید روند آپگریدهای خود را تسریع بخشید. گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌توانید رنگ‌بندی و ترکیب جذاب از روشنایی ماهی‌ها داشته باشید. سازندگان از نور برای نمایش ماهی‌های خاص استفاده کرده‌اند تا شما را به سمت آنها راهنمایی کنند. سرعت حرکت قلاب بسیار بالا است و بنابراین، در کنار تمرکز بالا روی ماهیان، سرعت عمل شدیدا بالایی را نیاز خواهید داشت.

The Fish Master
The Fish Master
The Fish Master
The Fish Master دقیقا یکی از همان آثاری است که قرار است تا بی‌نهایت ادامه داشته باشد و بسیار اعتیادآور است

یکی از نکات جذاب بازی روی المان سوم The Fish Master است. این المان به شما این امکان را می‌دهد که حتی در صورت تجربه نکردن بازی، امتیاز خود را به صورت دقیقه‌ای بالا ببرید. وقتی این المان را آپگرید کنید، میزان امتیازی که در هر دقیقه به حساب شما واریز می‌شود، بیش‌تر می‌شود. بنابراین این المان نیز از اهمیت بیش‌تری برخوردار است و شما هر لحظه در حال تجربه این اثر هستید. درست است که بازی The Fish Master به شدت ساده است و چیز زیادی به حساب نمیآید؛ اما در جایگاه یک بازی اعتیادآور و سرگرم‌کننده، می‌تواند قشر عظیمی از بازیکنان موبایل را به سمت خودش بکشاند.

بازی The Fish Master اثری است که با داشتن تنوع بالا در زمینه ماهیان و گیم‌پلی چالش برانگیز خودش، می‌تواند پر کننده اوقات فراغت شما در شرایط مختلف باشد. یقینا بازی‌های هم سبک این اثر را تجربه کرده اید و باید بدانید که این اثر هرچه بیش‌تر به سمت بی نهایت سوق می‌کند می‌تواند علاقه شما را به سمت خودش جذب کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Fish Master


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده