نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۲: از بهترین بازی های ابر قهرمانی تاریخ تا نگاهی به نسخه بتای Battlefield V

در قسمت بیست و دوم لودینگ، بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را فهرست کرده‌ایم و نگاهی اختصاصی به نسخه بتای Battlefield V انداخته‌ایم.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و جدیدترین بازی قهرمان دوست داشتنی مارول یعنی اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. به دلیل اهمیت این بازی، تصمیم گرفتیم لودینگ ۲۲ را به بازی‌های ابر قهرمانی اختصاص دهیم. به همین مناسبت در قسمت بیست و دوم برنامه لودینگ، از پرونده بازی‌های مرد عنکبوتی را مرور کرده‌ایم و نگاهی انداخته‌ایم به بازی‌هایی که تابحال این شخصیت در آنها حضور داشته است.

اما این تنها آیتم مربوط به ابرقهرمان‌ها در جدیدترین قسمت لودینگ نیست. در بخش تاپ فایو، بهترین بازی‌های ابرقهرمانی تاریخ را فهرست کرده‌ایم. جایی که بازی‌هایی مانند Injustice 2 ،Batman Arkham City و Spider-man باهم به رقابت پرداخته‌اند. مانند همیشه، در بخش دماسنج، اخبار هفته به سبک لودینگ را مرور کردیم و در تازه‌ها، با میثم همراه شدیم تا با بازی‌هایی که قرار است طی هفت روز آینده عرضه شوند، آشنا شویم و نظر شما را نیز در رابطه با بهترین بازی ابرقهرمانی جویا شدیم.

اما این هفته، یک آیتم ویژه نیز در لودینگ داریم و آن هم چیزی نیست جز نگاهی به بتای چند نفره بازی Battlefield V. اگر می‌خواهید بدانید این بتا که به زودی به پایان می‌رسد چه تغییراتی نسبت به Battlefield 1 داشته است،‌ با لودینگ همراه باشید. شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم به تماشای لودینگ ۲۲ بنشینید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:

به دلیل آغاز ماه محرم، تصمیم گرفتیم که پخش پشت صحنه برنامه لودینگ را به پس از پایان ایام سوگواری موکول کنیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده