// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Fishing Quest؛ در جستجوی ماهی

بازی موبایل Fishing Quest قصد دارد که اوقات فراغت شما را با یک اثر اعتیادآور ماهیگیری پر کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Fishing Quest اثری است که در عین سادگی می‌تواند سرگرم‌تان کند. استودیوی Zepni در این بازی اندروید، با استفاده از المان‌های جذاب و محتوای مختلف، گیم‌پلی اعتیادآوری را ارائه کرده است که می‌تواند تجربه طولانی مدت و جذابی را برای بازیکنان فراهم کند.

تنها کاری که در بازی Fishing Quest باید انجام دهید، ماهی‌گیری است؛ اما همین مورد به ظاهر ساده به شکلی درگیرکننده در بازی قرار داده شده است. تاکنون بازی‌های زیادی را با موضوع ماهیگری تجربه کرده‌ایم؛ آثاری مانند The Fish Master که در محیطی رنگارنگ، تجربه‌ای مینیمال از ماهیگیری را ارائه می‌دهند. در Fishing Quest نیز قرار است قلاب خود را به اعماق دریا پرتاب کنید و تلاش کنید که انواع مختلفی از ماهی‌ها را گرفتار کنید. سه المان مخصوص برای آپگرید در اختیار بازیکنان قرار دارد که شامل طول قلاب، تعداد ماهی‌های مجاز برای گرفتن و اضافه شدن امتیاز خودکار به حساب بازیکن می‌شود. خب، مطابق معمول قرار است با امتیازاتی که کسب می‌کنید، این المان‌ها را ارتقا دهید و امتیازات بیشتری در بازی به دست آورید. چنین روندی این بازی را بسیار اعتیادآور می کند. تنوع زیاد ماهی‌ها در بازی تحسین برانگیز است و به مرور می‌توانید با ورود به اعماق دریا به انواع و اقسام آنها برای کسب امتیازهای بیشتر دسترسی پیدا کنید. حتی برخی از ماهی‌ها هستند که به دلیل کمیاب بودن، امتیاز چندبرابری دارند و ارزشمند محسوب می‌شوند. پس اگر در انتخاب آن‌ها کمی دقت کنید، می‌توانید کیسه امتیاز خود را در این بازی آرکید اندروید سریع‌تر پر کنید.

Fishing Quest
Fishing Quest
Fishing Quest
بازی پایانی ندارد و قرار است تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند؛ ترفندی که هنوز هم روی پلتفرم موبایل جواب می‌دهد

کنترل بازی اندروید Fishing Quest بسیار روان و ساده است و تنها کافی است که با انگشت خود، قلاب را به سمت ماهی‌ها حرکت دهید و آنها را گرفتار قلاب کنید. در کنار طراحی زیبای محیط، ماهی‌ها نیز به زیبایی طراحی شده‌اند؛ در نتیجه هرچه بیشتر در اعماق دریا فرو می‌روید با زیبایی‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوید. از طرفی آبزیان بازی Fishing Quest تنها به ماهی‌ها خلاصه نمی‌شوند و گاهی با پری‌دریایی یا ستاره‌های دریایی ارزشمند نیز روبه‌رو می‌شوید.

یکی از نکات مهم به ویژه برای افرادی که علاقه‌مند به تجربه بازی‌ها در مترو یا اتوبوس هستند، آفلاین بودن بازی است که خوشبختانه برای تجربه Fishing Quest نیز نیاز به اتصال اینترنت نخواهید داشت. المان‌های سفارشی‌سازی بازی، تاثیر مستقیمی روی هم دارند و باید به موازات اقدام به ارتقاء هریک از مهارت‌ها، برای نفوذ به اعماق دریا یا امکان گرفتن ماهی‌های بیشتر تلاش کنید.

Fishing Quest
Fishing Quest
Fishing Quest

بازی موبایل Fishing Quest در ارائه یک تجربه اعتیادآور موفق ظاهر می‌شود و دارای همه ویژگی‌هایی است که بازیکنان می‌توانند برای پر کردن اوقات فراغت خود داشته باشند. اگر از علاقه‌مندان این سبک باشید، مطمئنا مدت بیش‌تری را به تجربه آن خواهید گذراند؛ در غیراین‌صورت شاید با تجربه چندباره، دیگر علاقه‌ای به ادامه دادن نداشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور به صورت رایگان برای اندروید دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Fishing Quest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده