یک کاربر موفق به فرار از راهروی بیپایان بازی PT و ورود به خیابانهای Silent Hill شد
لنس مک دونالد که اخیراً حقایق باورنکردنی و ترسناکی از بازیهای PT و Silent Hill را فاش کرده بود، حالا ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که نشان میدهد شهر Silent Hill در آخرین نسخهی رسمی این بازی به چه شکلی بوده است. مکدونالد چند ماه پیش اطلاعاتی را منتشر کرد که نشان میداد لیزا، آنتاگونیست ترسناک بازی PT در حالی که شما مشغول فرار از راهروهای بیپایان این بازی بودید، به کاراکتر شما چسبیده بود. همچنین اخیراً اطلاعاتی مبنی بر این که پروتاگونیست هر دو بازی PT و Silent Hill در واقع همان نورمن ریداس از بازی Death Stranding بوده نیز از سوی این مادساز مشهور منتشر شده بود.
مکدونالد برای ورود به شهر Silent Hill، فایلهای مربوط به اولین اتاق PT را به فایل نقشهی پایانبندی دموی سینماتیکی که بهصورت کامل روی کنسول پلی استیشن 4 رندر شده بود، پیوست کرده است. با توجه به این که هیچگونه امکان برخوردی در این محیط وجود ندارد، بازیکن فوراً به داخل زمین سقوط میکند. این اتفاق، بهطرز بسیار ترسناکی موجب ظاهر شدن اتفاقی لیزا و راهاندازی مجدد بازی میشود. در واقع، توسعه دهندگان کونامی پروداکشن میدانستند که بازیکنان از این طریق از مرزهای بازی عبور خواهند کرد؛ از این رو، راه اندازی مجدد بازی را برای حل این مشکل احتمالی پیشبینی کرده بودند.
مکدونالد برای عبور از این مانع، راه کاری را تدارک دیده که بازیکن قبل از رسیدن به زمین، بین زمین و هوا معلق میشود. با این کار، دیگر بازی از اول نشده و امکان ادامهی کار فراهم میشود. در شهر Silent Hill بازی PT جزئیات بسیار جالب توجهی دیده میشود. از رد خونی که به یک چاه فاضلاب منتهی شده گرفته تا صداهایی که از محیط بازی شنیده میشود و همچنین بلوکهای ساختمانی بزرگی که همانطور که میشد حدس زد، آیتمها و جزئیات زیادی در این ناحیه تعبیه نشده است.
بعد از این که در خیابان اصلی شهر حرکت کرده و از زیر پل عبور میکنید، محدودهی بازی به پایان میرسد، اما حس شوم و ترسناکی در این فضا به شخص منتقل میشود که بیتردید در هیچ کجای دیگر نظیر ندارد. ویدیوی مکدونالد یک بار دیگر این فکر را در ذهن طرفداران ایجاد میکند که اگر پروژههای Silent Hill کوجیما کنسل نمیشد، احتمالاً شاهد چه بازیهای ماندگاری بودیم.