بررسی دلایل موفقیت بازی Apex Legends
در همین دو الی سه ماه پیش بود که بخش عمدهای از خبرهای دنیای گیمینگ را خبرهای پیرامون بازی فورتنایت تشکیل میداد. با این حال پس از کم شدن میزان رشد این بازی که در مقالهی چه انتظاراتی از صنعت بازیهای ویدیویی در سال ۲۰۱۹ داریم هم به آن اشاره کردیم، کمکم بخشی از فعالان صنعت ویدیوگیم از کاهش میزان محبوبیت سبک بتلرویال صحبت کردند. با این وجود به طور کاملا ناگهانی بازی Apex Legends استودیو Respawn توسط کمپانی EA معرفی و به بازار عرضه شد و نشان داد که تمام این پیشبینیها در مورد افول محبوبیت بتلرویال تنها رویایی بیش نیست. در این پرونده ویدیویی به بررسی دلایل موفقیت ساختهی جدید ریسپاون میپردازیم و بیان میکنیم که چگونه این بازی با کمترین میزان تبلیغات توانست به چنین محبوبیت و موفقیتی دست پیدا کند و چگونه تنها در هفتهی اول تعداد بازیکنان Apex Legends از مرز ۲۵ میلیون نفر گذشت.
دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب
این پرونده ویدیویی تنها بخشی از برنامه گیمینگ لودینگ ۴۳ است و اگر به موضوعاتی همانند عجیبتری اچیومنتهای دنیای ویدیوگیم علاقمندید به شما پیشنهاد میدهیم که به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.
نظرات