سیزن پس جدید Street Fighter V: Champion Edition پنج شخصیت تازه به بازی می‌آورد

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
Street Fighter V
شرکت کپکام از سیزن پس جدید برای بازی Street Fighter V: Champion Edition رونمایی کرده است که پنج شخصیت و سه استیج مبارزه جدید را به بازی اضافه می‌کند.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام در تازه‌ترین اقدام خود برای بازی Street Fighter V: Champion Edition، پنجمین سیزن پس این بازی مبارزه ای را معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت کپکام منتشر شده است، پشتیبانی از این بازی فایتینگ هنوز ادامه دارد و در این سیزن پس جدید شاهد ورود پنج شخصیت و همچنین سه استیج یا محل مبارزه جدید هستیم.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری از این سیزن پس توسط شرکت Capcom اعلام نشده است و تنها گفته شده است که در تابستان جزییات بیشتری از آن ارائه داده خواهد شد. همچنین قرار است به‌زودی یک مسابقه کازپلی و طراحی لباس هم با موضوع شخصیت‌های بازی Street Fighter V: Champion Edition برگزار شود. بازی Street Fighter V: Champion Edition در ابتدای سال جاری میلادی بود که منتشر شد و تمامی بسته‌های الحاقی که برای بازی Street Fighter 5 منتشر شده است در آن وجود دارد.

تا پیش از این خبر این‌طور تلقی می‌شد که بازی Street Fighter V: Champion Edition قرار است نسخه نهایی و پایانی این بازی فایتینگ باشد؛ اما حالا با انتشار این خبر مشخص شد که کپکام فعلا با این بازی کار دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات