// سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

تحلیل ویدیویی سریال خاندان اژدها | فصل دوم قسمت دوم

در این ویدیو به تحلیل قسمت دوم از فصل دوم سریال خاندان اژدها پرداختیم. همچنین به یاد داشته باشید که هر سه شنبه ساعت ۲۱ به صورت زنده می‌توانید تحلیل قسمت جدید سریال خاندان اژدها را تماشا کنید.

موشکافی قسمت دوم از فصل دوم سریال خاندان اژدها به صورت زنده برگزار شد. اگر موفق نشدید پخش زنده را ببینید، هم‌اکنون می‌توانید بازپخش آن را تماشا کنید. در این ویدیو محمدامیر جلالی و رضا حاج‌محمدی به تحلیل قسمت دوم سریال پرداخته‌اند و به بسیاری از سوالات مخاطبان پاسخ داده‌اند. هر سوال یا نکته‌ دیگری که به ذهنتان می‌رسد را برای ما کامنت کنید تا در قسمت‌های بعدی لایو به آن‌ها بپردازیم. 

پخش زنده تحلیل سریال خاندان اژدها به صورت هفتگی را می‌توانید از کانال یوتیوب فیلمزی، کانال آپارات فیلمزی و اینستاگرام فیلمزی دنبال کنید. همچنین پس از شروع لایو، ویدیو آن از ادامه همین صفحه در دسترس خواهد بود.

برای حمایت از ما این ویدیو را در یوتیوب فیلمزی تماشا کنید


لوگوی پیندو

فروشگاه اینترنتی پیندو، حامی پخش زنده فیلمزی | پیندو پلتفرم خرید و فروش آنلاین کالا و خدمات است. شما می‌توانید در پیندو بین هزاران محصول و دسته‌بندی‌های مختلف، با قیمت کف بازار از هر نقطه از ایران خرید کنید. همچنین پیندو برای اولین خرید شما، یک تخفیف ویژه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان هم کنار گذاشته است. حتما به سایتشان سر بزنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده