فیلم سریال انیمه و انیمیشن های شهریور ۱۴۰۳ | از ارباب حلقه ها تا انواع مهربانی

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
مطالعه 9 دقیقه
دانلود فیلم سریال انیمه جدید
در این مقاله قصد داریم چند مورد از شاخص‌ترین فیلم و سریال‌هایی را که قرار است در ماه شهریور سال ۱۴۰۳ به‌دست ما برسند و شما می‌توانید همان روز تماشایشان کنید به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اگر دنبال آثار جدید در ماه شهریور هستید، جای درستی را انتخاب کردید. در این مقاله، نگاهی می‌اندازیم به جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه‌ها و انیمیشن‌هایی که در این ماه منتشر می‌شوند. از درام‌های جذاب گرفته تا سریال‌های فانتزی و انیمیشن‌های دیدنی، شهریور امسال پر از آثار تماشایی است که مطمئناً هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

برای حمایت از ما این ویدیو را در یوتیوب فیلمزی تماشا کنید

دقیقا مثل هر ماه، من در این مقاله فقط فیلم‌هایی را معرفی می‌کنم که کیفیت خوب آن‌ها در این ماه منتشر می‌شود و با آثار اکرانی کاری ندارم؛ درضمن، فیلم‌هایی را معرفی می‌کنم که تاریخ انتشار کیفیت خوب آن‌ها تا این لحظه تایید شده است. یعنی ممکن است بعد از این هم کیفیت خوب فیلم‌های دیگری منتشر شود که در این مقاله نیستند یا حتی زودتر از تاریخ اعلام شده منتشر شوند.

فیلم های شهریور ۱۴۰۳:

اما استون در فیلم Kinds of Kindness

فیلم انواع مهربانی

فیلم Kinds of Kindness

تاریخ انتشار: ۶ شهریور

شهریور را با Kinds of Kindness شروع کنیم که ۶ شهریور کیفیت خوبش منتشر می‌شود؛ فیلمی درام با کمدی تاریک، به کارگردانی یورگوس لانتیموس و با بازیگری اما استون. این فیلم که به سبک خاص و منحصربه‌فرد لانتیموس ساخته شده، جنبه‌های تاریک و پیچیده روان انسان را بررسی می‌کند. طبق شعاری که این فیلم دارد، «هرکسی دنبال یک چیزی می‌گردد»؛ در افسانه سه‌گانه‌ای که در این فیلم می‌بینیم، مردی است که هیچ انتخابی ندارد و سخت تلاش می‌کند کنترل زندگیش را در دستش بگیرد؛ افسر پلیسی را داریم که مدتی پیش زنش را در دریا از دست داده بود اما حالا متوجه می‌شود که زنش برگشته است و دیگر همان آدم سابق نیست؛ و زنی مصمم را داریم که تلاش می‌کند فردی خاص با توانایی ویژه را پیدا کند که قرار است به یک رهبر معنوی شگفت‌انگیز تبدیل شود. فیلم با استفاده از تصاویر بصری قوی و فضایی تاریک و غم‌انگیز، به تحلیل روان‌شناختی شخصیت‌ها می‌پردازد و مخاطب را درگیر می‌کند. یورگوس لانتیموس که به خاطر آثار قبلی‌اش مثل Poor Things (بیچارگان) خیلی مشهور است، یک بار دیگر با خلق دنیایی غیرمعمول و چالش‌برانگیز، توانسته توجه منتقدان و مخاطبان را جلب کند.
۴ بازیگر زنِ اصلی فیلم The Deliverance

فیلم رهایی

فیلم The Deliverance

تاریخ انتشار: ۹ شهریور

رهایی، فیلمی ترسناک به کارگردانی لی دنیلز است که ۹ شهریور کیفیت خوب آن پخش می‌شود. این فیلم براساس داستانی واقعی ساخته شده است و تجربیات وحشتناک خانواده‌ای را روایت می‌کند که با یک نیروی ماوراءالطبیعی در خانه‌شان روبه‌رو می‌شوند. این خانواده که به‌تازگی به این خانه نقل مکان کردند، به مرور متوجه می‌شوند که نیروهای تاریکی اطراف آن‌ها کمین کردند و باید برای بقا با این موجودات شیطانی مبارزه کنند. فیلم به خاطر کارگردانی تأثیرگذار لی دنیلز و استفاده از تکنیک‌های بصری و صوتی برای ایجاد حس وحشت، مورد تحسین قرار گرفته است. بازی‌های قوی بازیگران و توانایی آن‌ها در انتقال ترس و استرس، پرداختن به مفاهیم ماوراءالطبیعه و تلاش برای بقای شخصیت‌ها دربرابر نیروهای ناشناخته، این فیلم را به یکی از آثار برتر ژانر وحشت در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرده است.
الیزابت اولسن، کری کن و ناتاشا لیون در فیلم His Three Daughters

فیلم سه دختر او

فیلم His Three Daughters

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور

این ماه را هم با یک فیلم درام به اسم His Three Daughters تمام کنیم که ۳۰ شهریور از نتفیلکس پخش می‌شود. این فیلم داستانی احساسی و پرتنش را روایت می‌کند. این فیلم حول محور سه خواهر می‌چرخد که بعد از سال‌ها دوری از همدیگر، به خاطر بیماری پدرشان دوباره کنار هم جمع می‌شوند. این دیدار در حالی اتفاق میفتد که هر کدام از خواهران با چالش‌ها و مسائل شخصی خودش دست‌وپنجه نرم می‌کند و این موضوع به پیچیدگی روابط خانوادگی آن‌ها اضافه می‌شود. الیزابت اولسن در این فیلم نقش یکی از خواهران را بازی می‌کند و بازی او به‌طرز عجیبی احساسات پیچیده و درگیری‌های درونی شخصیتش را به تصویر می‌کشد. این فیلم به خاطر فضای دراماتیک و عمیقش، مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. خیلی از منتقدان این فیلم را به خاطر پرداختن به موضوعات حساس خانوادگی و اجرای بازیگران تحسین کردند.

سریال‌های شهریور ۱۴۰۳:

سائورون در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

تاریخ پخش: ۸ شهریور

فصل دوم سریال The Rings of Power که ۸ شهریور از آمازون پرایم پخش می‌شود، ماجرای حلقه‌های قدرت در دنیای سرزمین میانه را ادامه می‌دهد. این فصل با جلوه‌های ویژه‌ی جذاب و داستانی پر از پیچ و خم‌های جدید، نبرد بین خیر و شر را نشان می‌دهد. منتقدان بیشتر از هر چیزی از طراحی تولید و دقت به جزئیات تاریخی و اسطوره‌شناسی این سریال تعریف کردند. طرفداران دنیای تالکین قطعا از دیدن این فصل جدید لذت می‌برند، چون که قرار است داستان‌های جدید و شخصیت‌های پیچیده‌تر را به تصویر بکشد. فصل دوم سریال، بعد از رویدادهای حماسی و ناتمام فصل اول، به توسعه و پیچیدگی بیشتر شخصیت‌ها و داستان‌ها می‌پردازد. انتظار می‌رود که این فصل بیشتر به ساخت و توزیع حلقه‌های قدرت و مبارزه با ظهور سائورون بپردازد. تازه علاوه‌بر این، ما در این فصل می‌توانیم شاهد افزایش تنش‌ها بین الف‌ها، دورف‌ها و انسان‌ها باشیم که درنهایت منجر به جنگ‌های بزرگی می‌شود.
نیکول کیدمن با لباسی آبی در سریال The Perfect Couple

سریال زوج بی‌نقص

سریال The Perfect Couple

تاریخ پخش: ۱۵ شهریور

The Perfect Couple یک سریال درام-جنایی مهیج است که ۱۵ شهریور توسط نتفلیکس منتشر می‌شود. این سریال اقتباسی از رمان پرفروش الین هیلدر برند به همین اسم است که داستانی پر از رازها و پیچیدگی‌ها در پس‌زمینه یک عروسی مجلل در نانتاکت را روایت می‌کند. داستان سریال حول محور زندگی عروس و دامادی می‌چرخد که برای برگزاری عروسی‌شان به یک جزیره‌ی زیبا در نانتاکت می‌روند. اما زمانی‌که جسد یکی از مهمان‌ها در روز عروسی پیدا می‌شود، این مراسم به‌جای جشن و شادی، به یک تراژدی پر از راز و تردید تبدیل می‌شود. همه افراد حاضر در عروسی به‌طور ناگهانی به مظنونان احتمالی تبدیل می‌شوند و رازهایی از گذشته‌ی آن‌ها آشکار می‌شود که باعث می‌شود هرکسی را زیر سؤال ببریم. نیکول کیدمن، لیو شرایبر و داکوتا فنینگ از بازیگران اصلی این سریال هستند که از نقاط قوت بزرگ آن هم حساب می‌شوند.
کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس در قسمت نهم و پایانی سریال WandaVision

سریال آگاتا تمام مدت

سریال Agatha All Along

تاریخ پخش: ۲۸ شهریور

این سریال جدید از دنیای مارول که ۲۸ شهریور پخش می‌شود، به شخصیت آگاتا هارکنس، جادوگر مرموز و قدرتمندی که در سریال وانداویژن معرفی شد، می‌پردازد. سریال Agatha All Along داستان‌های گذشته‌ی آگاتا و اینکه چجوری به یکی از خطرناک‌ترین جادوگران دنیای مارول تبدیل می‌شود را به تصویر می‌کشد. سریال در ادامه داستان سریال WandaVision (واندا ویژن) ساخته شده است و از نظر ساختاری و بصری، به همان سبک منحصربه‌فرد سریال قبلی پایبند است. منتقدان فضای رمزآلود و پرداختن به دنیای جادوگری مارول را تحسین کردند و این سریال را به‌عنوان یکی از بهترین اسپین‌آف‌های مارول معرفی کردند. اگر به دنیای جادو و رمز و راز علاقه دارید، این سریال را حتما باید به واچ فهرست خودتان اضافه کنید. طرفداران مارول و منتقدان، انتظارات زیادی از سریال Agatha All Along دارند، چرا که شخصیت آگاتا در سریال WandaVision خیلی مورد توجه قرار گرفت و بخش زیادی از مخاطبان دوست دارند جنبه‌های بیشتری از زندگی و گذشته‌ی این شخصیت را ببینند. تازه این سریال می‌تواند به‌عنوان پلی به پروژه‌های دیگر‌ دنیای مارول عمل کند و ارتباطات جدیدی را با شخصیت‌ها و داستان‌های بزرگتر دیگر برقرار کند.
چهره خندان پنگوئن در سریال The Penguin

سریال پنگوئن

سریال The Penguin

تاریخ پخش: ۲۹ شهریور

می‌دانم خیلی برای سریال پنگوئن اشتیاق دارید اما متاسفانه تا ۲۹ شهریور باید صبر کنید. سریال The Penguin از شبکه‌ی HBO Max، یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود که داستان شخصیت پنگوئن، یکی از دشمنان معروف بتمن را نشان می‌دهد. این سریال با بازی کالین فارل در نقش اصلی، ماجرای صعود پنگوئن در دنیای جنایتکاران گاتهام را به تصویر می‌کشد. براساس خلاصه داستانی که از این سریال پخش شده، داستان یک هفته بعد از ماجراهای فیلم The Batman (بتمن) جریان دارد. از آنجایی هم که شایعه شده رابرت پتینسون دوباره قرار است با نقش بتمن در این سریال ظاهر شود، با وجود این خلاصه داستان، آنقدرها هم بعید به نظر نمی‌رسد. منتقدان فضای تاریک و روایت پیچیده‌ی این سریال را تحسین کردند و آن را یکی از بهترین سریال‌های ابرقهرمانی سال معرفی کردند. خود کالین فارل هم گفته که میزان سیاه و بزرگسالانه بودن سریال The Penguin حتی خودش را هم متعجب کرده است. اگر به دنیای DC علاقه دارید و از شخصیت‌های منفی پیچیده لذت می‌برید، این سریال حتماً باید در واچ فهرست شما باشد.
اعضای خانواده متیوز در سریال from

سریال از جانب

سریال From

تاریخ پخش: ۱ مهر

این ماه یک مهمان افتخاری داریم چون می‌دانم دیگر خیلی‌ها منتظر این سریال بودید؛ فصل سوم سریال From که قرار است از ۱ مهر شروع شود. خیلی راجع به آن حرف نمی‌زنم چون ماه بعد مفصل‌تر درباره‌اش می‌گویم. فصل سوم این سریال قرار است ماجراهای پر از ترس و وحشتناکش را ادامه بدهد. این سریال داستان مردمی را روایت می‌کند که در یک شهر مرموز گیر افتادند و هر شب با موجودات ترسناک مواجه می‌شوند. فصل سوم می‌خواهد رازهای جدید و تلاش برای پیدا کردن راه خروج از این جهنم را نشان بدهد.

قبل از اینکه سراغ انیمه‌ها و انیمیشن‌های این ماه برویم، باید بگویم که فصل دوم سریال کره‌ای Pachinko از ۲ شهریور، فصل چهارم سریال Only Murders in the Building از ۶ شهریور، فصل چهارم سریال Slow Horses از ۱۴ شهریور، فصل دوم سریال The Old Man از ۲۲ شهریور و فصل دوم سریال Tulsa King هم از ۲۵ شهریور شروع می‌شود.

انیمه ها و انیمیشن های شهریور ۱۴۰۳:

کاراکتر اصلی انیمه Sailor Moon Cosmos

انیمه سیلر موون کازماس

انیمه Sailor Moon Cosmos

تاریخ پخش: ۱ شهریور

انیمه‌زی‌ها ۱ شهریور منتظر انیمه ۲ قسمتیِ سیلر موون باشند که قرار است از نتفلیکس پخش شود. Sailor Moon با یک فیلم جدید برگشته که ماجراهای جدیدی از ساکورا و دوستانش را روایت کند. این فیلم که بخشی از سری محبوب Sailor Moon حساب می‌شود، با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و داستانی هیجان‌انگیز، طرفداران قدیمی و جدید را به وجد می‌آورد. منتقدان از طراحی شخصیت‌ها و وفاداری به اصل داستان این اثر تعریف کردند. اگر از طرفداران انیمه هستید، این فیلم ۲ قسمتی را حتما در برنامه‌های خود قرار دهید.
ترمیناتور در انیمه Terminator Zero

انیمه ترمیناتور زیرو

انیمه Terminator Zero

تاریخ پخش: ۸ شهریور

Terminator Zero یک انیمه اکشن جدید است که در دنیای پسا-آخرالزمانی اتفاق میفتد. این انیمه با الهام از سری فیلم‌های Terminator (نابودگر) ساخته شده است و داستان نبرد بین انسان‌ها و ماشین‌ها را در آینده‌ای تاریک روایت می‌کند. منتقدان از جلوه‌های بصری قوی و طراحی دنیای پیچیده‌ی این انیمه حسابی تعریف کردند. داستان Terminator Zero به زمان‌های قبل از ظهور اسکای‌نت و آغاز قیام ماشین‌ها برمی‌گردد. این سریال قرار است نشان بدهد که چطور هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته توسعه پیدا کردند که درنهایت به ساخت ماشین‌های نابودگر منجر شده است. شخصیت‌های کلیدی مثل دانشمندان، سربازان و گروه‌های مقاومت، مخالف رشد هوش مصنوعی هستند و آن را یک تهدید می‌دانند و می‌خواهند تلاش کنند که جلوی وقوع فاجعه آینده را بگیرند.
دورا و دوستانش در انیمیشن سریالی Dora

انیمیشن دورا

انیمیشن Dora

تاریخ پخش: ۲۳ شهریور

فصل دوم انیمیشن سریالی Dora که ۲۳ شهریور پخشش را شروع می‌کند، ادامه ماجراهای هیجان‌انگیز دورا، دختر کوچک ماجراجو و دوست وفادارش، بوتس، را روایت می‌کند. این فصل با حفظ المان‌های آموزشی و سرگرم‌کننده‌ای که در فصل اول وجود داشت، به بچه‌ها کمک می‌کند تا در قالب ماجراجویی‌های مختلف با مفاهیم جدید و زبان‌های دیگر آشنا شوند. در این فصل، دورا و دوستانش با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند و باید با استفاده از هوش و همبستگی، مشکلات را حل کنند. این انیمیشن که در نسخه جدیدش با تکنولوژی‌های مدرن به‌روزرسانی شده، با گرافیک بهتر و داستان‌های جذابتر، همچنان بچه‌ها را تشویق می‌کند که دنیاهای جدید را کشف کنند و مهارت‌های جدید به‌دست بیاورند.
سیگرید در حال حمله در انیمیشن Twilight of the Gods

انیمیشن گرگ و میش خدایان

انیمیشن Twilight of the Gods

تاریخ پخش: ۲۹ شهریور

برای آخر ماه شهریور یک خبر خوب برای شما دارم... زک اسنایدر به دنیای انیمیشن‌های سریالی هم ورود پیدا کرد که هم سریال‌زی‌ها و هم انیمیشن‌زی‌ها را به‌صورت همزمان از حضورش مستفیض کند. Twilight of the Gods یک انیمیشن سریالی جدید و هیجان‌انگیز از نتفلیکس است که به داستان‌های اساطیری اسکاندیناوی می‌پردازد. این انیمیشن با داستانی پر از جنگ‌های حماسی و شخصیت‌های قدرتمند، مخاطبان را به دنیای خدایان و نبردهای آن‌ها می‌برد. منتقدان بیشتر از هر چیزی از طراحی هنری و نحوه‌ی روایت داستان این اثر تعریف کردند. اگر به داستان‌های اساطیری و جنگ‌های حماسی علاقه دارید، این انیمیشن قطعاً برای شما جذاب است.
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات