جمع بندی فصل دوم سریال خاندان اژدها | بررسی ویدیویی

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
امیر جلالی و رضا حاج محمدی در تحلیل سریال خاندان اژدها
در این ویدیو به جمع‌بندی نکات فصل دوم سریال خاندان اژدها پرداخته‌ایم و بهترین لحظات خود از این فصل را نیز مرور کرده‌ایم. همچنین به بخشی از سوالات باقی مانده شما دوستان در لایو‌های تحلیل سریال خاندان اژدها، پاسخ داده‌ایم.
تبلیغات

با پایان یافتن فصل دوم سریال خاندان اژدها و همچنین اتمام هشت قسمت لایو تحلیل سریال که هر هفته از کانال یوتیوب و آپارات فیلمزی پخش شد، تصمیم گرفتیم در یک ویدیو به جمع‌بندی نکات فصل دوم بپردازیم و همچنین به برخی از سوالات شما دوستان که در لایو‌ها فرصت پاسخ‌گویی به آن‌ها نشد نیز پاسخ بدهیم.

برای حمایت از ما این ویدیو را در یوتیوب فیلمزی تماشا کنید

در این ویدیو همچنین محمدامیر جلالی و رضا حاج‌محمدی انتخاب‌های خودشان از جمله بهترین بازیگر فصل، بهترین سکانس، بهترین قاب، جذاب‌ترین شخصیت و بهترین قطعه موسیقی سریال را انتخاب کرده‌اند. شما نیز در همین پست بهترین‌های خودتان را برایمان کامنت کنید.

فروشگاه اینترنتی پیندو، حامی این ویدیو | پیندو پلتفرم خرید و فروش آنلاین کالا و خدمات است. شما می‌توانید در پیندو بین هزاران محصول و دسته‌بندی‌های مختلف، با قیمت کف بازار از هر نقطه از ایران خرید کنید. همچنین پیندو برای اولین خرید شما، یک تخفیف ویژه ۲۰ درصدی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان هم کنار گذاشته است. حتما به سایتشان سر بزنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات