پوسترهایی از شخصیت های فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle منتشر شد

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Jumanji: Welcome to the Jungle
کمپانی سونی پیکچرز پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) را منتشر کرده است.
تبلیغات

کمپانی Sony Pictures اخیرا پوسترهای بین المللی جدیدی از فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت‌های این فیلم مورد انتظار کریسمس امسال است. در این پوسترها، شاهد حضور شخصیت‌های اصلی دنباله فیلم Jumanji (جومانجی) هستیم که به‌دنبال فرار از بازی جومانجی و بازگشت به دنیای واقعی هستند. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

Jumanji: Welcome to the Jungle character posters
Jumanji: Welcome to the Jungle character posters
Jumanji: Welcome to the Jungle character posters

دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، مورگان ترنر، مدیسون آیسمن، سر داریوس بلین، الکس ولف و نیک جوناس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق اطلاعاتی که از داستان این فیلم منتشر شده است، جانسون، هارت، بلک و گیلان قرار است نقش آواتار‌هایی را بازی کنند که در اصل نوجوانان دبیرستانی هستند که در بازی جومانجی گرفتار شده‌اند. همچنین بازی جومانجی تغییر کرده و تبدیل به یک بازی ویدیویی شده است و شخصیت‌های اصلی در یک بازی ویدیویی گرفتار شده‌اند. حال این نوجوانان دبیرستانی باید تلاش کنند تا از این بازی فرار کنند و به دنیای واقعی بازگردند.

جیک کاسدان، پسر لارنس کاسدان، نویسنده افسانه‌ای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و کارگردان فیلم Bad Teacher، وظیفه کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اسکات روزنبرگ، نویسنده فیلم‌هایی چون وفاداری بزرگ (High Fidelity) و هواپیمای محکومین (Con Air)، به همراه جف پینکنر، کریس مک‌کنا و اریک سامرز بوده است. جف پینکنر، مت تولماچ، ویلیام تیتلر، دیوید هوزهولتر، جیک کاسدان، دواین جانسون، دانی گارسیا، تد فیلد و مایک وبر، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle حضور دارند.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات