شمارش معکوس اکران فیلم Avengers: Endgame از سوی مارول آپدیت شد

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
avengers endgame/انتقامجویان
پس از مشخص شدن تاریخ اکران دقیق فیلم Avengers: Endgame، شمارش معکوس اکران این فیلم در وبسایت مارول به‌روزرسانی شد.
تبلیغات

بعد از مدت‌ها انتظار برای رونمایی برادران روسو (جو روسو و آنتونی روسو) و مارول استودیوز از یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما کمیک بوکی بالاخره روز جمعه ۱۶ آذر اولین تریلر و نمایش فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌ جویان: پایان بازی) برای طرفداران و هواداران دنیای سینمایی مارول منتشر شد. در کنار رکوردزنی‌های چشمگیر این تریلر در یوتیوب، تاریخ اکران فیلم Avengers: Endgame از اهمیت زیادی برخوردار بود. پس از نمایش تریلر، مشخص شد که این فیلم در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و حال برای هماهنگی با برنامه‌های دنیای سینمایی مارول، وبسایت مارول، روزشمار تاریخ اکران فیلم Avengers: Endgame را آپدیت کرد. در این صورت تنها ۱۳۵ روز تا اکران فیلم باقی مانده است.

مطمئنا انتظار برای یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما، درست همانند انتظار برای انتشار اولین تریلر از آن می‌تواند کاری طاقت فرسا باشد. از همین جهت هم برادران روسو کارگردان‌های فیلم انتقام‌جویان: آخر بازی با انتشار توییتی در صفحه کاربری خود از طرفداران این مجموعه بزرگ به خاطر صبر و انتظارشان برای انتشار اولین تریلر قدردانی کردند. شما در ادامه می‌توانید متن این توییت را مطالعه کنید:

russo brothers/برادران روسو

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی نهایت) بی‌شک به عنوان یکی از پر‌مخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌ها تجربه‌ای بزرگ و متفاوت را برای طرفداران دنیای ابرقرمانی مارول و همچنین طرفداران تمام کتاب‌های مصور رقم زد. اما چیزی که در حال حاضر قسمتی از توجهات به آن معطوف شده است این است که بر‌اساس ادعای برادران روسو فیلم انتقام‌جویان: آخر بازی به طور کامل قرار است تجربه‌ای متفاوت‌تر را در اختیار تماشاگران قرار دهد که به خودی خود می‌تواند باعث خشنودی طرفداران شود. جو روسو در این باره می‌گوید:

او در ادامه می‌گوید:

شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چه نظری دارید؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات