نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

تصویری از لباس تیم‌های Tune Squad و Monstars در فیلم Space Jam 2 منتشر شد

نخستین تصویر از یونیفرم تیم‌های Tune Squad و Monstars در فیلم Space Jam 2 منتشر شد.

زمانی که سال ۲۰۲۱ شاهدِ رویارویی تیم‌های Tune Squad و Monstars در فیلم هرج‌ومرج فضایی ۲ (Space Jam 2) باشیم، هر دو تیم لباس‌هایی را که به لوگوی نمادین نایکی (Nike) مزین شده است، بر تن خواهند کرد. در میان اخبارِ سینما و تلویزیون مطلع شدیم که از یونیفرم‌های تیم‌های حاضر در فیلم Space Jam 2 رونمایی به عمل آمده است که در ادامه‌ی مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. با اینکه لباسِ تیم «تون اسکواد» شباهت زیادی به لباسِ مورد استفاده در فیلمِ نخست دارد، در طراحی لباسِ تیم «مانسترز» کاملاً بازنگری صورت گرفته است. تفاوتِ اصلی لباس Tune Squad با مدل قبلی، بالون سخن یا ابرنویسه‌ای است که جمله‌ی «چه خبر دُکی؟» (?What’s up doc) روی آن نقش بسته است. لباسِ تیم Monstars نیز هنوز همان رنگِ آبی سیر را حفظ کرده است، اما رنگِ بخش‌های زرد آن جای خود را به رنگِ نارنجی داده و اکنون نامِ تیم و یک طرحِ هنری با حال‌وهوای فضایی بر روی آن دیده می‌شود.

 Space Jam 2 Uniforms

لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، دیمین لیلارد، بازیکن تیم Portland Trail Blazers، آنتونی دیویس، بازیکن تیم Los Angeles Lakers، کلی تامپسون، بازیکن تیم Golden State Warriors، دایانا تاروسی، بازیکن تیم Phoenix Mercury و خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک، بازیکنانِ تیم Los Angeles Sparks از بازیگران فیلم Space Jam 2 هستند. ترنس نانس وظیفه‌ی کارگردانی دنباله‌ی فیلم Space Jam را بر عهده دارد و رایان کوگلر، کارگردانِ فیلم پلنگِ سیاه (Black Panther) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. قسمت اول فیلم Space Jam که در سال ۱۹۹۶ به کارگردانی جو پیتکا روی پرده‌ی سینما رفت، با بودجه‌ی ۸۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۲۳۰ میلیون دلاری در گیشه شد.

شرکت برادران وارنر (Warner Bros) فیلم Space Jam 2 را برای اکران در تاریخ ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۱) در نظر گرفته است. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده