آغاز فیلمبرداری قسمت ویژه سریال Friends از هفته آینده

شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
بازیگران سریال Friends در حال نگاه به هم و گفت وگو داخل کافه معروف
قسمت ویژه سیتکام Friends با گردهم‌آیی بازیگران اصلی این مجموعه‌ی محبوب هفته آینده و بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال از پایان فصل دهم، فیلم‌برداری خواهد شد.
تبلیغات

منابع نزدیک به نقل از نشریه ددلاین تأیید کردند که HBO Max فرایند ضبط قسمت ویژه سریال فرندز را از هفته‌ی آینده استارت می‌زند. HBO Max هنوز نسبت به این خبر واکنش نشان نداده است. اپیزود ویژه‌ی سریال «دوستان» با حضور متیو پری، جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شوییمر و مت لبلانک، شش بازیگر اصلی این سریال کمدی ساخته شده و قرار است در استیج 24 استودیوی برادران وارنر در لس آنجلس فیلم‌برداری شود.

بن وینستون به‌عنوان کارگردان قسمت Reunion در نظر گرفته شده و خود بازیگران این سریال درکنار کوین برایت، مارتا کافمن و دیوید کرین سازندگان این مجموعه تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. اما کانوی و جیمز لانگ‌من نیز به‌عنوان دستیاران تهیه کنندگان اجرایی مسئولیت خواهند داشت. بخش Unscripted & Alternative Television and Fulwell 73 Productions استودیوی برادران وارنر این قسمت را تولید خواهد کرد.

ابتدا قرار بود که این قسمت ویژه به‌عنوان یکی از برنامه‌های زمان افتتاح HBO Max در سال گذشته ساخته شود اما بحران شیوع کرونا منجر به لغو این برنامه شد.

دیوید شویمر بازیگر نقش راس گلر در سریال فرندز اخیراً در مصاحبه با گراهام نورتون از شبکه BBC اعلام کرده که باوجود فی‌البداهه بودن داستان این قسمت، ظاهراً همه‌ی اعضای گروه در بخشی از آن چیزی را خواهند خواند. گرگ گرانده، طراح صحنه این سریال نیز تصویری از آپارتمان کلاسیک این سریال در نیویورک را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که مبلمان و وسایل آشنایی در آن به چشم می‌خورد.

قسمت ویژه‌ی سریال «دوستان» به تمام ۲۳۶ قسمت قبلی آن در شبکه استریمینگ HBO Maxملحق خواهد شد. سریال فرندز از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ ازطریق شبکه NBC در تلویزیون پخش شده و بعد از معرفی شبکه اختصاصی WarnerMedia و انتقال امتیاز پخش سریال از نتفلیکس به برادران وارنر در پایان سال ۲۰۱۹ شبکه‌ی نتفلیکس را ترک کرد.

بدون تردید این سریال در زمره‌ی برترین آثار کمدی-سیتکام تاریخ قرار می‌گیرد که میلیون‌ها نفر طرفدار را در سرتاسر جهان دارد. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، درباره چند حقیقت جالب از این سریال محبوب بیشتر بخوانید. ضمناً در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات