پخش تریلر پرهیجان نیمه دوم فصل آخر انیمه Attack on Titan

شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر فصل سوم انیمه Attack on Titan
فانیمیشن در آستانه‌ی بازگشت انیمه‌ی Attack on Titan تریلر پرهیجانی از نیمه‌ی دوم فصل چهارم پخش کرد که هدیه‌ی کریسمس خوبی برای طرفدارها است.
تبلیغات

این خبر بخش‌هایی از داستان انیمه Attack on Titan را اسپویل می‌کند

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از نیمه‌ی دوم فصل آخر انیمه‌ی سریالی Attack on Titan (حمله به تایتان) درست با از راه رسیدن کریسمس پخش شده است که بدون شک طرفدارهای این انیمه‌ی تحسین‌شده را هیجان‌زده خواهد کرد. شما می‌توانید این تریلر را در یوتیوب مشاهده کنید. طبق اعلام قبلی، بخش دوم فصل چهارم Attack on Titan از شبکه‌ی کرانچی‌رول نیز قابل تماشا خواهد بود. بنابراین Funimation و Crunchyroll که هر دو متعلق به شرکت Sony هستند، در اکثر نقاط دنیا به‌عنوان پلتفرم‌های اصلی تماشای انیمه‌ی حمله به تایتان معرفی شده‌اند.

در این تریلر پرتنش ارن در مسیر انتقام قرار می‌گیرد و سایر قهرمانان تمام تلاش خود را می‌کنند تا جلوی او را بگیرند. نیمه‌ی دوم فصل آخر این انیمه‌ی پرطرفدار با قسمت ۷۶ کار خود را آغاز می‌کند که Judgement (قضاوت) نام دارد. بازیگران و عوامل تولید نیمه‌ی اول فصل پایانی برای تولید نیمه‌ی دوم آن نیز باز خواهند گشت. تمام قسمت‌های قبلی انیمه‌ی Attack on Titan با زیرنویس و دوبله‌ی انگلیسی در فانیمیشن قابل تماشا هستند. بنابراین اکنون زمان مناسبی است که پیش از شروع پخش نیمه‌ی دوم در تاریخ ۱۹ دی (۹ ژانویه) به تماشای دوباره‌ی ماجراجویی‌های ارن، میکاسا و شخصیت‌های دیگر بپردازید. انتظار می‌رود که نیمه‌ی دوم فصل آخر در ۱۶ قسمت تقدیم بینندگان شود.

تایتانی که کنترل آن در اختیار ارن قرار دارد و شخصیت کاپیتان لیوای روی شونه او در انیمه Attack on Titan

حمله به تایتان به‌عنوان یک مجموعه مانگا کار خود را آغاز کرد که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و تصویرسازی شد. این مجموعه بین سپتامبر ۲۰۰۹ تا آوریل ۲۰۲۱ در مجله‌ی هفتگی بساتسو شونن منتشر شد. وقایع این مانگا در دنیایی جریان دارد که مردم در شهرهایی احاطه‌شده با دیوارهای غول‌پیکر زندگی می‌کنند تا از گزند تایتان‌های انسان‌خوار در امان بمانند. این مجموعه در مرکز حوادث، داستان اِرن یِگِر را روایت می‌کند که پس از سقوط دیوارهای محافظ، نابودی زادگاهش و مرگ مادرش قسم می‌خورد که همه‌ی تایتان‌ها را از میان بردارد.

سه فصل ابتدایی اقتباس تلویزیونی انیمه‌ی Attack on Titan توسط استودیوی ویت تولید شد و بین آوریل ۲۰۱۳ و ژوئیه ۲۰۱۹ روی آنتن رفت. با اینکه پرونده‌ی مانگای حمله به تایتان بسته شده است، اما انیمه‌ی آن هنوز ادامه دارد. Attack on Titan از زمان شروع در سال ۲۰۰۹ به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. این مجموعه‌ی محبوب برنده‌ی چندین جایزه شد و نام خود را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مانگاها در تمام ادوار ثبت کرد. حمله به تایتان به مدیوم‌های دیگری نیز راه یافت و بازی‌های ویدیویی و یک فیلم لایو-اکشن نیز با اقتباس از آن تولید شدند. استودیو MAPPA وظیفه‌ی ساخت تمام قسمت‌های فصل پایانی انیمه Attack on Titan را بر عهده دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات