ساخت چندین قسمت جدید از فیلم اسمورف‌ ها ؛ اعلام تاریخ اکران اولین انیمیشن

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
 اسمورف‌ ها (Smurfs)
پارامونت و نیکلودئون در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت چندین فیلم براساس مجموعه اسمورف‌ ها هستند. همچنین اطلاعاتی از اولین انیمیشن منتشر شده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌های جدیدی براساس مجموعه Smurfs در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، پارامونت و نیکلودئون از همکاری با یکدیگر برای ساخت فیلم‌های جدیدی از مجموعه محبوب اسمورف‌ ها خبر داده‌اند. اولین فیلم قرار است یک انیمیشن موزیکال باشد که پم بردی، نویسنده فیلم Team America: World Police و انیمیشن South Park وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد.

انیمیشن The Smurfs Musical قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران شود. در حال حاضر انیمیشن اسمورف‌ها دارای کارگردانی نیست. بااین‌حال، اطلاعاتی از مابقی پروژه‌ها در دسترس نیست. همچنین سفارش ساخت فصل دوم انیمیشن The Smurfs داده شده است. فصل اول این سریال انیمیشنی که یک انیمیشن CG است، در شهریور امسال پخش شد و فصل دوم سریال اسمورف‌ها قرار است در ۲۶ قسمت تولید و پخش شود.

شخصیت‌ها و مجموعه اسمورف‌ها توسط کارتونیست بلژیکی به‌نام پیو در سال ۱۹۵۸ برای اولین‌بار خلق و معرفی شد. پس از شهرت کمیک‌های اسمورف‌ها، شاهد ساخت چندین انیمیشن براساس مجموعه The Smurfs بودیم. در سال ۲۰۱۱ فیلم The Smurfs با بازی نیل پاتریک هریس، جیما مایز، سوفیا ورگارا، هنک آزاریا و تیم گان، تولید و روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم یک اثر لایو اکشن و انیمیشن بود که بیش از ۵۶۳ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. در ادامه فیلم The Smurfs 2 تولید و در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و تنها ۳۴۷/۵ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات