دستگیری دوباره ازرا میلر در هاوایی ؛ ادامه سکوت برادران وارنر

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ازرا میلر در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
ازرا میلر، بازیگر نقش فلش در دنیای دی سی بار دیگر به صدر اخبار بازگشته و دوباره توسط پلیس هاوایی بازداشت شده است.
تبلیغات

مدتی پیش بود که ازرا میلر، بازیگر نقش فلش در هاوایی بازداشت شد و این موضوع باعث ایجاد جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ازرا میلر دوباره بازداشت شده است. اداره پلیس هاوایی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تنها اندکی پس از ساعت یک بامداد روز ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین)، یک فرد به‌دلیل حمله درجه دوم بازداشت شده است و سپس به بازداشتگاه فرستاد شد.

پلیس در جریان تحقیقات خود متوجه شد که این فرد ازرا میلر نام دارد. طبق این تحقیقات، میلر پس از اینکه از درخواست خروج از یک مکان عصبانی می‌شود، یک صندلی به سمت سر یک زن ۲۶ ساله پرتاب می‌کند که به پیشانی این زن برخورد کرده و باعث مجروح شدن وی شده است. پلیس می‌گوید که از میلر یک عکس بازداشتی گرفته شده و سپس اوایل صبح آزاد شده است، اما تحقیقات پلیس در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد. ددلاین همچنین شنیده است که برادران وارنر فعلا واکنشی خاصی به این اتفاقات نداشته است.

او تعهدی فعلا برای حضور در قسمت‌های آینده فیلم Fantastic Beasts ندارد و فیلم The Flash نیز برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. در هر حال برادران وارنر برنامه‌ای برای تأخیر دوباره اکران فیلم یا پخش آن ازطریق HBO Max ندارد و مدیران این شرکت در مورد رفتارهای غیر اخلاقی میلر سکوت کرده و به سوالات ددلاین در مورد این حواشی پاسخی نداده است. اگرچه مدتی پیش گفته شد که مدیران برادران وارنر و دی سی یک جلسه فوری در مورد حادثه اول برگزار کرده‌اند، اما ظاهرا قرار نیست فعلا خطری او را تهدید کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات