نمایش بزهای فضایی در تریلر جدید فیلم Thor 4 با بازی کریس همسورث

جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
ثور و ثور مونث درکنار یکدیگر در فیلم Thor: Love and Thunder
مارول استودیو امروز تریلر جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر هیجان‌انگیز بیشتری هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدید دیگری از فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است. تمرکز تریلر جدید فیلم Thor 4 درواقع روی نمایش هم‌تیمی‌های ثور در ماجراجویی جدیدش است که در آن شاهد ثور مونث، والکری، کورگ تا اعضای نگهبانان کهکشان هستیم. اگرچه به‌نظر می‌رسد که گروه نگهبانان کهکشان قرار است در بخش کوتاهی از فیلم حضور داشته باشند، اما شاهد تصاویر بامزه‌ای از رابطه ثور با استار لرد و راکت شاهد هستیم.

همچنین در بخشی از تریلر شاهد نمایش بزهای غول‌پیکر و فضایی هستیم که قرار است در ماجراجویی جدید ثور در فیلم Thor: Love and Thunder نقش مهمی داشته باشند. البته اشاره جالبی هم به دو سلستیال در طول تریلر شاهد هستیم که مشخص نیست نقش این دو سلستیال در فیلم قرار است چگونه باشد. در در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این فیلم Thor: Ragnarok را کارگردانی کرد. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است.کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، شان گان، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات