انتشار تصاویر جدید از فیلم Black Panther 2

سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ادای دین به چادویک بوزمن در اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever
به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever توسط مجله امپایر منتشر شده که تمرکز آن روی شوری است.
تبلیغات

مرداد امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر فیلم Black Panther: Wakanda Forever را در پنل خود در کامیک کان سن دیگو منتشر کرد که این تریلر با استقبال طرفداران مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Black Panther 2 منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به فیلم پلنگ سیاه 2 اختصاص داده است و به همین منظور شاهد انتشار دو تصویر روی جلد از فیلم Black Panther: Wakanda Forever هستیم.

در تصویر روی جلد اصلی شاهد حضور شوری، نیمور و راموندا هستیم و در تصویر دوم ماسک پلنگ سیاه با طراحی متفاوتی‌تری را می‌توانیم ببینیم. همچنین دو تصویر جدید از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است که در یک تصویر می‌توانیم ظاهر جدید شوری را مشاهده کنیم و در تصویر دیگر شوری درکنار راموندا آماده مبارزه می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کاور روی جلد اصلی مجله امپایر با طرح فیلم Black Panther: Wakanda Forever
کاور دوم شماره جدید امپایر با طرح فیلم Black Panther: Wakanda Forever
ظاهر جدید شوری در فیلم Black Panther: Wakanda Forever
شوری و راموندا در حال آماده شدن برای مبارزه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 قرار است پایان دهنده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات