ریدلی اسکات فیلمی اکشن و دلهره‌آور کارگردانی می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
ریدلی اسکات در حال خندیدن در فرش قرمز
ریدلی اسکات در همکاری با استودیوی قرن بیستم وظیفه کارگردانی یک فیلم اکشن و دلهره‌آور به‌نام Bomb را بر عهده گرفته است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی ریدلی اسکات مشخص شده است. استودیوی قرن بیستم توانست حق تولید و اکران فیلمی براساس داستان کوتاه BOMB اثر کوین مک‌مولین را به‌دست بیاورد. این فیلم اکشن و دلهره‌آور پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه را دارد و همچنین می‌تواند یک سکوی پرتاب برای بازیگر جوان و نقش اصلی فیلم باشد. ریدلی اسکات به‌عنوان کارگردان در فیلم Bomb حضور دارد و مک‌مولین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت.

اسکات فری هم تامین کننده مالی این پروژه است. گفته می‌شود که استودیوی قرن بیستم پس از رقابت با استودیوهایی مثل اپل، نتفلیکس، سونی، برادران وارنر و غیره توانسته حقوق ساخت فیلم بمب را به‌دست بیاورد. گفته می‌شود که استودیوی قرن بیستم قراردادی هفت رقمی برای خرید این داستان کوتاه پرداخت کرده است. ریدلی اسکات اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Napoleon را بر عهده داشته است و او هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Gladiator 2 است. اسکات احتمالا سپس سراغ کارگردانی فیلم BOMB خواهد رفت.

گفته می‌شود که این اثر حس‌وحالی شبیه به فیلم Dog Day Afternoon و فیلم Speed دارد. داستان فیلم BOMB درباره‌ی فردی است که باید چندین و چند گروگان را نجات دهد؛ درحالی‌که هم زندگی شخصی او در تضاد با وظیفه‌اش قرار گرفته است و هم گروگان‌گیر را می‌شناسد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از فیلم بمب در دسترس نیست. همچنین کوین مک‌مولین پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Low Tide را در کارنامه خود داشته است.

فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات