نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲

بازیگر Alien در فیلم مندلورین و گروگو بازی خواهد کرد

سیگورنی ویور، بازیگر فیلم‌های Alien و آواتار قرار است با فیلم The Mandalorian and Grogu به دنیای جنگ ستارگان وارد شود.

دی گذشته بود که لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu را تایید و اعلام کرد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم مندلورین و گروگو مشخص شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، سیگورنی ویور در حال مذاکره با لوکاس فیلم برای حضور در فیلم The Mandalorian and Grogu است. بااین‌حال اطلاعاتی از نقش ویور در این فیلم از دنیای جنگ ستارگان در دسترس نیست، اما این خبر نشان می‌دهد که این فیلم یک گام به تولید نزدیک‌تر شده است.

سیگورنی ویور، بازیگر فیلم Avatar 2 در حال لبخند

جان فاورو، کارگردان، نویسنده و سازنده سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی فیلم مندلورین و گروگو را بر عهده خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم طی سال جاری آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که پدرو پاسکال برای نقش دین جارین در فیلم The Mandalorian and Grogu بازگردد، اما او اکنون قراردادی برای حضور در این فیلم ندارد و برنامه کاری او نیز بسیار شلوغ است. پاسکال قرار است تابستان امسال برای نقش نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز در فیلم The Fantastic Four جلوی دوربین برود.

سیگورنی ویور بیشتر برای نقش الن ریپلی در مجموعه بیگانه شناخته می‌شود که او این نقش را در فیلم Alien، فیلم Aliens، فیلم Alien 3 و فیلم Alien Resurrection بازی کرده است. ویور همچنین سابقه حضور در دو قسمت فیلم آواتار را در کارنامه دارد و در دو قسمت آینده این مجموعه هم باز خواهد گشت. از دیگر نقش‌های ویور می‌توان به دو قسمت فیلم Ghostbusters، فیلم The Cabin in the Woods، فیلم Exodus: Gods and Kings، فیلم Chappie و سریال The Defenders اشاره کرد.

ویور هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم The Gorge و فیلم Dust Bunny به کارگردانی برایان فولر حضور دارد. ویور همچنین سه‌بار و برای بازی در فیلم Aliens، فیلم Gorillas in the Mist و فیلم Working Girl نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. فیلم مندلورین و گروگو اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ خواهد بود تا سرانجام این طلسم پس از ۷ سال شکسته شود.

فیلم The Mandalorian and Grogu برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده