تاریخ اکران فیلم فرمول یک با بازی برد پیت مشخص شد

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Apex با بازی برد پیت
برادران وارنر و اپل تاریخ اکران فیلم فرمول یک با بازی برد پیت و به تهیه‌کنندگی لوئیس همیلتون را تایید و اعلام کردند.
تبلیغات

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Apex همچنان ادامه دارد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم با موضوع فرمول یک مشخص شده است. برادران وارنر رسما حقوق اکران این فیلم را به‌دست آورد و اعلام کرد که فیلم Apex که احتمالا در زمان اکران نام متفاوتی خواهد داشت، در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ (۶ تیر ۱۴۰۴) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر ۱۴۰۴) در گیشه بین‌المللی اکران خواهد شد.

اپل پیش از این با پارامونت برای اکران فیلم Killers of the Flower Moon و با سونی برای اکران فیلم Napoleon همکاری کرده بود و فیلم‌های اپل حداقل به مدت ۳۰ روز در سالن‌های سینما نمایش داده می‌شوند و سپس راهی سرویس اپل تی‌وی پلاس خواهند شد. برد پیت، دامسون ایدریس، کری کندن، خاویر باردم، توبیاس منزیس، سارا نایلز، کیم بودینا، سامسون کایو و ویل مریک از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایپکس حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ماشین فرمول یک APXGP تولید شده برای فیلم Apex در پیست سیلوراستون

فیلم ایپکسبرد پیت را در نقش یک راننده مسابقه قدیمی قرار می‌دهد که از بازنشستگی منصرف می‌شود و حالا راننده تیم APXGP به‌همراه یک راننده جوان‌تر شده است. برد پیت با استفاده از این فرصت تلاش می‌کند تا با این راننده تازه‌وارد به دوران اوج بازگردد. جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick وظیفه کارگردانی فیلم Apex را براساس فیلمنامه‌ای از ایرن کروگر، نویسنده فیلم Top Gun 2 بر عهده دارد.

لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم ایپکس نقش خواهد داشت و همچنین او قرار است نقش کوتاهی را در این فیلم نیز بازی کند. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد. این فیلم با بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری در دست ساخت است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات