نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵

انیمیشن Inside Out 2 رکورد دیگری را شکست

انیمیشن Inside Out 2 حالا توانسته است بیش از هر انیمیشن دیگری در روز سه‌شنبه در گیشه آمریکا فروش کند.

انیمیشن Inside Out 2 با افتتاحیه ۱۵۴.۲ میلیون دلار کار خود را در گیشه آمریکا شروع کرد که بسیار فراتر از انتظار و پیش‌بینی‌ها بود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن Inside Out رکورد دیگری را ثبت کرده است. انیمیشن Inside Out 2 موفق شد در روز سه‌شنبه ۲۹.۱ میلیون دلار دیگر در گیشه آمریکا فروش کند تا رکورد فروش روز سه‌شنبه را که پیش از این در اختیار انیمیشن Incredibles 2 با فروش ۲۷ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ بود، بشکند و بهترین فروش یک انیمیشن را در روز سه‌شنبه به‌نام خود ثبت کند.

انیمیشن Inside Out 2 تاکنون بیش از ۲۰۵.۷ میلیون دلار در گیشه آمریکا در ۵ روز اول اکران فروش کرده است تا به دومین فیلم پر فروش گیشه آمریکا در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود. فیلم Dune: Part Two با فروش ۲۸۲.۱ میلیون دلار همچنان پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ است که انتظار می‌رود تا پایان این هفته جایگاه خود را به انیمیشن جدید پیکسار واگذار کند. همچنین انیمیشن درون و بیرون ۲ توانست ۴۶ میلیون دلار دیگر در گیشه بین‌المللی فروش کند و در مجموع فروش جهانی این انیمیشن به ۳۸۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

احساسات مختلف در انیمیشن درون و بیرون در کنار همدیگر

انیمیشن Inside Out 2 همچنین ششمین فروش برتر روز سه‌شنبه در بین فیلم‌هایی که اکران آن‌ها در این روز آغاز نشده است، به‌نام خود ثبت کرده است که بالاتر از آن فیلم Star Wars: The Force Awakens، فیلم Avengers: Endgame، فیلم Spider-Man: No Way Home، فیلم The Lion King و فیلم The Force Awakens قرار دارند. همچنین در مجموع هشتمین فروش برتر این روز را در اختیار گرفته است.

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

کلسی مان، کارگردان انیمیشن کوتاه Party Central وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out به‌همراه دیو هلستاین بر عهده داشته است. همچنین انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) اکران خواهند شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده