نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

کارگردان Deadpool and Wolverine به ساخت فیلم مرد عنکبوتی و ددپول علاقه دارد

شان لوی، کارگردان فیلم Deadpool and Wolverine می‌گوید دوست دارد تا ماجراجویی مشترک مرد عنکبوتی و ددپول را کارگردانی کند.

زمان زیادی تا اکران فیلم Deadpool and Wolverine باقی‌نمانده است تا بالاخره شاهد ماجراجویی مشترک دو شخصیت محبوب مارول در سینما باشیم، اما آرزو دیگر طرفداران می‌تواند به حقیقت تبدیل شود؟ شان لوی، کارگردان فیلم ددپول و ولورین در حدود یک ماه مانده تا اکران این فیلم در یک مصاحبه با توتال فیلم فاش کرد که او آرزو دارد تا فیلم Spider-Man and Deadpool را کارگردانی کند. او در این مصاحبه توضیح داد که چرا دوست دارد ماجراجویی مشترک ددپول و مرد عنکبوتی را در سالن‌های سینما به تصویر بکشد:

«واقعیت این است که ددپول با بی‌پروایی و گستاخی که دارد باعث می‌شود همه‌چیز هیجان‌انگیز و جالب شود. اما من عاشق این هستم که ددپول و اسپایدی را با هم ببینم. این فیلمی است که واقعا دوست دارم بسازم. دارم تصور می‌کنم که تام هالند در حال چرخیدن این اطراف است.» همچنین توتال فیلم تصویر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در آن شاهد داگ‌پول در آغوش ددپول با بازی رایان رینولدز هستیم که ولورین با بازی هیو جکمن هم در حال تماشا کردن آن‌ها است:

داگپول در بغل ددپول و ولورین در حال تماشا کردن آن‌ها در فیلم Deadpool and Wolverine

در هر حال این به معنای ساخت فیلم Spider-Man and Deadpool نیست، اما موفقیت فیلم Deadpool and Wolverine می‌تواند باعث شود تا ماجراجویی بعدی ددپول با مرد عنکبوتی باشد. اگرچه این موضوع می‌تواند برای برخی عجیب باشد، اما کمیک‌های مشترک اسپایدرمن و ددپول پیش از این توسط مارول در ۵۰ قسمت نوشته و در بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ منتشر شده بودند که آثار بسیار محبوبی هستند و همین موضوع باعث شده است تا طرفداران خواستار ساخت چنین فیلمی شوند.

طبق پیش‌بینی‌های اولیه، فیلم Deadpool and Wolverine احتمالا افتتاحیه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری را در سه روز اول اکران خود تجربه خواهد کرد که نه‌تنها بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ خواهد بود،‌ بلکه بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم با درجه سنی بزرگسال را نیز خواهد شکست. علاوه‌براین شان لوی یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم Avengers 5 محسوب می‌شود. همچنین مراحل ساخت فیلم ددپول و ولورین رسما به پایان رسیده و این فیلم در حدود یک ماه مانده به اکرانش، آماده اکران است.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده