نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵

زمان اتفاقات ریبوت فیلم Blade تغییر پیدا کرده است

گفته می‌شود که ریبوت فیلم Blade در ابتدا قرار بود در گذشته جریان داشته باشد، اما اکنون زمان اتفاقات فیلم تغییر پیدا کرده است.

ریبوت فیلم Blade تاکنون با تغییرات زیادی مواجه شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از تغییرات در روند تولید این فیلم منتشر شده است. مدتی پیش بود که مشخص شد يان ديمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick که قرار بود ریبوت فیلم بلید را کارگردانی کند، رسما از این پروژه جدا شد و حالا مارول استودیو در حال جست‌وجو برای انتخاب کارگردان جدید است. اکنون اطلاعات بیشتری از وضعیت پروژه منتشر شده است.

هالیوودریپورتر اطلاعاتی از پیش‌نویس‌های اولیه فیلمنامه فیلم Blade منتشر کرده است که تفاوت زیادی با نسخه فعلی آن دارد. مراحل فیلم‌برداری فیلم بلید در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز شود که در آن زمان اتفاقات فیلم برای دهه ۱۹۲۰ برنامه‌ریزی شده بود و در آن میا گاث نقش یک خون‌آشام به‌نام لیلیث را بر عهده داشت که به‌دنبال خون دختر بلید است. هالیوودریپورتر می‌گوید که مارول یک صحنه بزرگ قطار هم ساخته بود که دیگر قرار نیست از آن استفاده شود.

فن آرت بلید با بازی ماهرشالا علی

بااین‌حال حدس زده می‌شود که از این قطار در پروژه دیگری از دیزنی استفاده خواهد شد. اکنون فیلم Blade قرار است در زمان حال جریان داشته باشد، اما اطلاعاتی در مورد داستان یا روند آن در دسترس نیست. فیلم بلید تاکنون ۲ کارگردان خود را از دست داده و اکران فیلم بارها عقب افتاده است. فیلم Blade اکنون قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران شود، اما باتوجه‌به برنامه مارول برای اکران ۲ تا ۳ فیلم در سال، احتمالا اکران آن تا سال ۲۰۲۶ عقب خواهد افتاد.

همچنین اریک پیرسون که روی فیلمنامه آثاری چون فیلم The Fantastic Four، فیلم Black Widow، فیلم Thunderbolts، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong کار کرده است در حال کار روی نسخه اخیر فیلمنامه فیلم Blade است که پیش از این مایکل گرین، نویسنده آثاری چون فیلم Logan و فیلم Blade Runner 2049 وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته بود. در هر حال گفته می‌شود حضور پیرسون نکته مثبتی است، چرا که او در اکثر آثار مارول این پروژه‌ها را آماده شروع فیلم‌برداری می‌کند و در بیشتر آثار چنین نقشی را دارد.

میا گاث در فیلم Maxxxine

در هر حال ماهرشالا علی در نقش نقش اریک بروکس ملقب به بلید، میا گاث و دلروی لیندو همچنان قرار است در فیلم Blade حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. گفته می‌شود که فیلم بلید قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شود. بااین‌حال زمان تولید فیلم مشخص نیست و احتمال بسیار پایینی وجود دارد که فیلم در سال ۲۰۲۵ اکران شود. همچنین بودجه فیلم Blade قرار است کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده