نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

فیلم جن گیر ۷ فاصله زیادی تا اکران دارد

طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر اکران فیلم ترسناک The Exorcist به کارگردانی مایک فلنگن باشند.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ اکران فیلم The Exorcist (جن‌گیر) به کارگردانی مایک فلنگن اعلام شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز این دنباله را در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ (۱۳ مارس ۲۰۲۶) روی پرده سینما خواهد فرستاد. مایک فلنگن درباره این پروژه اظهار داشت: «جن‌گیر یکی از دلایلی است که به فیلم‌سازی روی آوردم. باعث افتخار است که فرصت تولید قسمتی تازه، جسورانه و وحشتناک در دنیای این مجموعه را به‌دست آوردم.»

ترور میسی از شرکت Intrepid Pictures، مایک فلنگن از شرکت Red Room Pictures و جیسون بلام از شرکت بلوم‌هاوس پروداکشنز به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم The Exorcist فعالیت می‌کنند. مدتی قبل دیوید گوردون گرین به‌دنبال شکست فیلم The Exorcist: Believer (جن‌گیر: معتقد) در جلب نظر بیننده‌ها از کارگردانی دنباله مجموعه کناره‌گیری کرد و شرکت‌های Universal Pictures و Blumhouse مایک فلنگن را به‌عنوان جایگزین معرفی کردند.

مایک فلنگن در طول این سال‌ها آثار ترسناک زیادی نظیر فیلم Hush (سکوت)، فیلم Gerald's Game (بازی جرالد)، فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ)، سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل) و سریال The Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) را تقدیم طرفدارها کرده است. یونیورسال در ماه ژوئن ۲۰۲۱ امتیاز پخش فیلم‌های جن‌گیر را با مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار به‌دست آورد و قصد ساخت سه‌گانه جدیدی از این مجموعه را دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده