نویسنده: علیرضا محمدی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

حضور دکتر استرنج در فیلم Avengers 5 تایید شد

بندیکت کامبربچ اعلام کرده است که در فیلم مورد انتظار Avengers 5 حضور خواهد داشت. او همچنین به زمان آغاز تولید این فیلم اشاره می‌کند.

بندیکت کامبربچ در ویدیویی که اخیراً توسط نتفلیکس منتشر شده است، برخی از نمادین‌ترین نقش‌های خود را نام برد. دراین‌میان او به شخصیت دکتر استرنج اشاره کرد و اطلاعاتی را در رابطه با آینده این کاراکتر به اشتراک گذاشت.

وقتی نوبت به Avengers 5 رسید، کامبربچ رابطه کاری‌اش با مارول را ستود و گفت که مشتاقانه منتظر پنجمین فیلم انتقام‌جویان است که فیلم‌برداری آن در سال آینده آغاز می‌شود. او بیان داشت: «این یک رابطه بسیار دوست‌داشتنی با آن شرکت است. من مشتاقانه منتظر انتقام‌جویان در سال آینده هستم. طوفانی در راه است.»

درباره Avengers 5 چه می‌دانیم؟

اتحاد اونجرز در پوستر فیلم The Avengers

این فیلم قبلاً Avengers: The Kang Dynasty نام داشت؛ اما پس از اخراج جاناتان میجرز در سال گذشته، به Avengers 5 تغییر نام داد. قرار بود تولید این پروژه در سال جاری و قبل از شروع فیلم‌برداری آغاز شود؛ اما اکنون وضعیت آن مشخص نیست.

تاریخ اکران Avengers 5 در حال حاضر برای ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) تعیین شده است. درحالی‌که قبلاْ برای ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده بود؛ اما به فهرست طولانی تاخیرهای مارول پیوست؛ زیرا بسیاری از فیلم‌ها بازنویسی شدند و تحت تأثیر حواشی صنعت سرگرمی در سال ۲۰۲۳ قرار گرفتند.

طبق گزارش اخیر ددلاین در مورد مشارکت احتمالی شاون لوی در این فیلم، اشاره شد که بیش از ۶۰ شخصیت MCU می‌توانند نقش‌های خود را در Avengers 5 تکرار کنند. درحالی‌که هیچ چیز تایید نشده بود، نام‌هایی مانند مارک روفالو، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون و غیره همگی در فهرست قرار گرفتند.

علاوه‌بر این، ددلاین گزارش داد که برخلاف فیلم‌های قبلی انتقام‌جویان، در پنجمین فیلم آینده، شخصیت‌ها جایگاهی برابر خواهند داشت و شاهد رهبری تعدادی از انتقام‌جویان نخواهیم بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده