نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴

تصاویر جدید فیلم Superman ظاهر رسمی سوپرمن را نشان می‌دهند

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Superman فاش شده است که در آن شاهد حضور سوپرمن و شخصیت Mister Terrific هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن همچنان در جریان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم فاش شده است. به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Superman فاش شده است که در آن شاهد حضور دیوید کورنسوت در لباس کامل سوپرمن هستیم که درکنار آن شخصیت مستر تریفیک با بازی ادی گاتگی دیده می‌شود که ظاهرا یک صحنه اکشن یا پس از آن است. طبق این تصاویر به‌نظر می‌رسد که باید منتظر همکاری دو شخصیت سوپرمن و مستر تریفیک حداقل در بخش‌هایی از اتفاقات فیلم باشیم. در یک تصویر هم می‌تواند جیمز گان را مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده