نویسنده: یاشار ظروفی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱

ستارگان فرار از زندان در در یک سریال اکشن جدید هم‌بازی شدند

دامینیک پرسل و ونتورث میلر برای ساخت و ایفای نقش در سریال اکشن Snatchback که روایت یک گروه مخفی و واقعی اطلاعاتی است، به یکدیگر ملحق شدند.

دامینیک پرسل و ونتورث میلر، برادران سریال فرار از زندان قرار است دوباره و در نقش ستارگان محصول جدید تلویزیون یونیورسال به‌نام اسنچ‌بک (Snatchback) درکنار یکدیگر به ایفای نقش بپردازند. اسکات روزن‌بام به‌عنوان نویسنده این سریال و درکنار دامینیک پرسل، تیش سایروس پرسل، همسر دامینیک پرسل، و همچنین دانا اکسل‌رود سامرز از استودیو هوپ تاون، تهیه‌کنندگان این سریال جدید هستند.

سریال اسنچ‌بک با الهام از داستان واقعی یک افسر مخفی اطلاعاتی ساخته می‌شود که هنوز هم در حال فعالیت در این حوزه است. این سریال داستان یک تیم از ماهرترین افسرهای اطلاعاتی را روایت می‌کند که به‌صورت خصوصی و قراردادی فعالیت می‌کنند و وظیفه آن‌ها این است که در خطرناک‌ترین جاهای دنیا به آزادسازی گروگان‌های بی‌گناهی که توسط گروه‌های خلافکار به اسارت گرفته شده‌اند، بپردازند.

فرار از زندان

میلر و پرسل، بازیگران اصلی سریال فرار از زندان محصول استودیو فاکس بودند که در نقش دو برادر به نام‌های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد در چهار فصل این سریال به ایفای نقش پرداختند؛ این سریال محبوب از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ ساخته و پخش شد. پس از آن نیز این دو نفر در فیلم The Final Break که درواقع پایان‌بندی این سریال محبوب بود و جزئیات بیشتری از وقایع مبهم و کمتر پرداخته شده سریال را به نمایش می‌گذاشت، هم‌بازی بودند.

میلر و پرسل در سال 2017 که استودیو فاکس دستور احیای این سریال را داد و فصل پنجم فرار از زندان پخش شد، دوباره در یک قاب کنار هم قرار گرفتند. پرسل و میلر همچنین در پروژه Arrowverse که روایتگر برخی قهرمانان دنیای دی‌سی در قالب سریال‌هایی مجزا بود، کار کردند. ونتورث میلر در نقش لئونارد سنارت ملقب به کاپیتان کلد و دامینیک پرسل در نقش میک روری ملقب به هیت ویو در سریال‌های The Flash و Legends of Tomorrow از دنیای Arrowverse نقش‌آفرینی کردند.

 دامنیک هاکن میرتودت پرسل در نقش لینکلن باروز در سریال فرار از زندان

پرسل علاوه‌بر فرار از زندان و Arrowverse، سابقه حضور در فیلم Blade: Trinity که نمرات خوبی از منتقدان نگرفت، فیلم Killer Elite و درکنار رابرت دنیرو و جیسون استاتهام فیلم Blood Red Sky که یک پروژه مشترک آلمانی - بریتانیایی بود و همچنین عنوان سینمایی Straw Dogs به ایفای نقش پرداخت که هیچ کدام از این عناوین در گیشه به موفقیت چندانی نرسیدند. او همچنین قرار است تا در پروژه جدید استودیو پارامونت و ریپابلیک پیکچرز، به‌عنوان نقش اصلی فعالیت کند.

ونتورث میلر نیز در سریال محبوب نظم و قانون (Law & Order: SVU)، فیلم The Loft، فیلم The Human Stain با بازی نیکول کیدمن و آنتونی هاپکینز و همچنین سریال Madam Secretary محصول نتفلیکس که در ۶ فصل پخش شد، جلوی دوربین قرار گرفت. میلر در این مدت به نویسندگی نیز پرداخت و فیلمنامه عنوان Stoker را که پارک چان ووک در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد، نوشت. هر‌چند که نیکول کیدمن نیز در این عنوان روانشناختی به‌عنوان یکی از نقش‌های اصلی در قاب دوربین قرار گرفت اما فروش این فیلم تنها کمی بیشتر از بودجه‌ای بود که برای تولید آن صرف شده بود و تبدیل به یک شکست تجاری برای میلر و تهیه‌کنندگان شد.

ونتورث ارل میلر در نقش مایکل اسکافیلد در سریال فرار از زندان prison break

اسکات روزن‌بام که نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان سریال اسنچ‌بک با حضور میلر و پرسل است نیز عمده شهرت خود را از نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال The Shield به‌دست آورده است. این سریال در هفت فصل و از سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ در شبکه FX پخش شد. او همچنین در پروژه‌هایی مانند سریال Chuck که از شبکه NBC و در پنج فصل پخش شد، سریال Gang Related که تنها یک فصل آن از شبکه فاکس پخش شد، سریال وی (V) و سریال ملکه‌ی جنوب (Queen of the South) که از نتفلیکس پخش شد، همکاری داشت. روزن‌بام در حال حاضر نیز بخشی از تیم تولید کننده عنوان درام Sandokan است که در کشور ایتالیا در حال ساخت است.

تیش سایروس پرسل، همسر دامینیک پرسل و یکی از تهیه کنندگان اسنچ بک، از حضور در این تیم ابراز خشنودی کرده و گفته است: «ما [او و دامینیک پرسل] از اینکه بخشی از این تیم با استعداد هستیم بسیار هیجان‌زده‌ایم. روزن‌بام جهانی را خلق کرده که هم بار احساسی دارد و هم ریسک بالا. جایی که دامینیک پرسل و ونتورث میلر دوباره متحد شده‌اند تا قهرمانان شگفت‌انگیز دنیای واقعی و این تیم آزادسازی گروگان خصوصی را به تصویر بکشند.»

نظر شما درباره این همکاری مجدد پرسل و میلر چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده