تاریخ اکران فیلم جدید اما استون و یورگوس لانتیموس مشخص شد

پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اما استون با یک لیوان نوشیدنی در یک دست و یک کتاب در دستی دیگر با لبخندی بر لب نشسته در آسایش در نمایی از فیلم بیچارگان به کارگردانی یورگوس لانتیموس
فوکس فیچرز تاریخ اکران فیلم جدید یورگوس لانتیموس را اعلام کرد که در آن دوباره با اما استون و جسی پلمونس همکاری کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اما استون و یورگوس لانتیموس به‌زودی چهارمین همکاری مشترک خود را تجربه می‌کنند. فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز برای حمایت از آثار مستقل است، اعلام کرد که فیلم جدید یورگوس لانتیموس، کارگردان آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer، فیلم The Favourite و فیلم Poor Things در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم قرار است Bugonia نام داشته باشد و در این فیلم شاهد حضور اما استون و جسی پلمونس خواهیم بود.

یورگوس لانتیموس

ویل تریسی و جانگ جون هوآن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید لانتیموس را بر عهده دارند. لانتیموس اخیرا فیلم Kinds of Kindness را کارگردانی کرده است که جمعه هفته گذشته اکران آن آغاز شده و تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. فیلم Bugonia قرار است دومین همکاری مشترک اما استون با یورگوس لانتیموس باشد که پیش از این آن‌ها در فیلم The Favourite، فیلم Poor Things و فیلم Kinds of Kindness همکاری کرده بودند.

جسی پلمونس و لیلی کالینز در فیلم Windfall

همچنین پلمونس و لانتیموس در فیلم انواع مهربانی با یکدیگر همکاری مشترک داشته‌اند. فیلم Bugonia داستان دو مرد جوان را دنبال می‌کنند که وسوسه می‌شوند تا مدیرعامل یک شرکت بزرگ را بدزدند که متقاعد شده است یک بیگانه فضایی قصد دارد زمین را نابود کند. این فیلم براساس فیلم Save the Green Planet که یک فیلم کمدی و علمی تخیلی کره جنوبی محصول سال ۲۰۰۳ است، ساخته خواهد شد. اما استون برای بازی در فیلم La La Land و فیلم Poor Things دو جایزه اسکار دریافت کرده و اخیرا در فیلم Eddington به کارگردانی آری استر به ایفای نقش پرداخته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات