نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹

زمان و دوره اتفاقات فیلم The Fantastic Four مشخص شد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم The Fantastic Four مثل زمان و دوره اتفاقات فیلم را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در جریان پادکست رسمی مارول اطلاعات جدیدی از فیلم The Fantastic Four مثل زمان اتفاقات فیلم را منتشر کرد و همچنین از زمان شروع فیلم‌برداری فیلم پرده برداشت. فایگی گفت: «فیلم‌برداری فیلم از اواخر ماه ژوئیه (اوایل مرداد) آغاز خواهد شد. درست فردای کامیک کان سن دیگو اولین روز فیلم‌برداری فیلم Fantastic Four خواهد بود.»

فایگی در ادامه مصاحبه تایید کرد که اتفاقات فیلم The Fantastic Four در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و همچنین اتفاقات فیلم در یک دنیای دیگر جریان خواهد داشت تا نظریه طرفداران براساس پوستر منتشر شده فیلم رنگ واقعیت به خود بگیرد. فایگی در تایید این موضوع گفت: «بله در این دوره است. افراد باهوش زیادی وجود دارند که خیلی سریع متوجه شدند منظره شهر نیویورک دقیقا شبیه نیویورکی که می‌شناسیم نیست یا در دهه ۶۰ میلادی ما چنین دنیایی وجود داشت. من این کشفیات را هوشمندانه می‌دانم.»

کوین فایگی روی فرش قرمز فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فایگی در ادامه در مورد اضافه شدن شخصیت‌های کلاسیک مارول به MCU گفت: «در مورد این موضوع بسیار هیجان‌زده هستم چون که فکر می‌کنم این شخصیت‌ها پایه‌های اصلی و ستون‌های اصلی افسانه‌ای دنیای مارول هستند که هرگز نمی‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم یا به شکل قابل توجهی مثل چند حضور کوتاه و سرگرم کننده در فیلم Doctor Strange: Multiverse of Madness از آن‌ها بهره ببریم. بنابراین در مورد این موضوع هیجان‌زده هستم.»

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ، رالف اینسون در نقش گالاکتوس، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، پال والتر هاوزر، جان مالکوویچ و ناتاشا لیون از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده