نویسنده: علیرضا محمدی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵

تاریخ اکران فیلم Street Fighter اعلام شد

سونی پیکچرز و لجندری اعلام کردند که فیلم لایو اکشن Street Fighter برای اکران در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.

هفته پیش، دنی و مایکل فیلیپو، فیلم‌سازان دوقلوی استرالیایی با نام مستعار RackaRacka، از ساخت فیلم Street Fighter کناره‌گیری کردند. این دو برادر به‌دلیل مشغله‌های کاری زیادی که داشتند از پروژه خارج شدند؛ زیرا کپکام و لجندری می‌خواستند تولید فیلم هرچه زودتر شروع شود.

تهیه‌کنندگان به‌دنبال کارگردانی جدید می‌گردند تا ساخت سومین فیلم از این مجموعه را بر عهده بگیرد. اولین فیلم Street Fighter در سال ۱۹۹۴ با بازی ژان کلود ون دام، راؤل ژولیا، کایلی مینوگ و مینگ-نا ون به سینما آمد و در سال ۲۰۰۹ نیز فیلم Street Fighter: The Legend of Chun-Li با بازی کریستین کروک ساخته شد.

بازی‌های ویدیویی Street Fighter حول یک تورنمنت بین‌المللی هنرهای رزمی می‌چرخند که در آن، مبارزان از سراسر جهان برای اثبات قدرت و توانایی‌های خود به رقابت می‌پردازند. این مجموعه حیات خود را با بازی آرکید سال ۱۹۸۷ آغاز کرد و با انتشار Street Fighter 2 در سال ۱۹۹۱ به یک انقلاب در صنعت ویدیو گیم تبدیل شد.

سال گذشته نیز جدیدترین بازی این مجموعه با نام Street Fighter 6 در دسترس طرفداران قرار گرفت. فیلم Street Fighter با همکاری سونی پیکچرز، شرکت لجندری و شرکت کپکام تولید می‌شود و قرار است در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۶ (۲۹ اسفند ۱۴۰۴) روی پرده سینما برود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Dark Horizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده