نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۹

بازیگران بیشتری به فصل دوم سریال One Piece اضافه شدند

شبکه نتفلیکس به‌تازگی بازیگران بیشتری را برای حضور در فصل دوم سریال One Piece استخدام کرده است.

شهریور گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال One Piece برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل دوم سریال وان پیس اضافه شده‌اند. نتفلیکس به‌تازگی ورنر کوتسر با سابقه بازی در سریال 7de Laan، برندان ماری با سابقه بازی در سریال Dark Matter و کلایو راسل با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت را برای حضور در فصل دوم سریال One Piece استخدام کرده است.

ورنر کوتسر، برندان ماری و کلایو راسل

کوستر و ماری قرار است نقش‌های دوری و بروگی را در فصل دوم سریال وان پیس بازی کنند که دو کاپیتان کشتی Giant Warrior Pirates هستند. همچنین راسل نقش کروکوس را بر عهده دارد که یک دکتر دانا و فانوس دار است. همچنین کالوم کر با سابقه بازی در سریال Monarch در نقش اسموکر، جولیا روالد با سابقه بازی در فیلم‌های Fear Street در نقش تاشیگی، راب کولتی با سابقه بازی در فیلم The Many Saints of Newark در نقش واپول و تای کیو با سابقه بازی در سریال Black Sails در نقش دالتون دیگر بازیگران جدید فصل دوم سریال وان پیس هستند.

پیش از این دیوید دستمالچیان در نقش مستر ۳، جازارا جاسلین در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون در نقش مستر ۵ و دنیل لاسکر در نقش مستر ۹ به جمع بازیگران فصل دوم سریال One Piece برای بازی در نقش‌های شرور آن اضافه شده بودند. همچنین ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی راد در نقش نامی، جیکوب رومرو گیبسون در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال One Piece باز خواهند گشت.

استیون مائدا، نویسنده و تهیه‌کننده آثاری چون سریال Lost، سریال C.S.I. Miami و سریال The X-Files، به‌همراه مت اوونز، نویسنده‌ی سریال Luke Cage به‌عنوان شورانر در فصل دوم سریال One Piece بازگشته‌اند و جو تراژ، تهیه‌کننده اجرایی سریال Percy Jackson and the Olympians به تیم سازندگان فصل دوم سریال وان پیس اضافه شده است. انتظار می‌رود فصل دوم سریال در اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ از نتفلیکس پخش شود.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا می‌گردند که وان پیس نام دارد؛ تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece ماجراجویی لوفی به سرتاسر جهان را می‌بینیم و او با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، بانتی هانترها و غیره مواجه می‌شود. ائیچیرو اودا خالق مجموعه وان پیس است و تاکنون ۱۰۶ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است.


منبع TheWrap THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده