نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲

۱۰ بازیگر جدید به سریال پیش درآمد It پیوستند

به‌تازگی برادران وارنر و شبکه HBO بازیگران بیشتری برای حضور در سریال Welcome To Derry، پیش درآمد It را استخدام کرده است.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به سریال پیش درآمد فیلم It اضافه شده‌اند. ددلاین گزارش داد که پیتر اوتربریج، آلکساندرا فوکس، کیمبلی گوئررو، دوریان گری، توماس میچل، بی‌جی هریسون، شین ماریوت، چاد راک، جاشوآ اودجیک و مورنینگاستار آنجلین ۱۰ بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال Welcome To Derry اضافه شده‌اند. اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست، اما حالا این سریال به شبکه HBO واگذار شده است که براساس سیاست جدید برادران وارنر دیسکاوری است.

پیش از این بازگشت بیل اسکاشگورد در نقش پنی وایز در سریال Welcome To Derry تایید شده بود و جوان آدپو، کریس چاک، تیلور پیج، جیمز رمار و استیون رایدر از جمله بازیگران اصلی سریال به دری خوش آمدید هستند. جیسون فوکس، بازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد. همچنین اندی موشیاتی که وظیفه کارگردانی فیلم It: Part One و فیلم It: Part Two را بر عهده داشته است، به‌همراه باربارا موشیاتی به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Welcome To Derry حضور دارند.

فیلم Welcome to Derry براساس مجموعه فیلم It در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر دری جریان داشت و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با دلقکی قاتل به‌نام پنی‌وایز مواجه می‌شوند. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که اتفاقات این سریال پیش درآمد درنهایت به رویداد و اتفاقات فیلم It: Part One محصول سال ۲۰۱۷ ختم خواهد شد که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بوده است.

سریال Welcome To Derry قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO و سرویس استریم مکس پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده