نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶

فصل دوم انیمه Wind Breaker تایید شد

کرانچی‌رول و استودیو CloverWorks با انتشار یک تیزر ساخت فصل دوم انیمه Wind Breaker را تایید و اعلام کردند که در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

پخش فصل اول انیمه باد شکن که مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود، امروز با انتشار قسمت ۱۳ام به پایان رسید و اکنون در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمه برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. کرانچی‌رول و استودیو CloverWorks با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کردند که فصل دوم انیمه Wind Breaker در دست ساخت است و فصل دوم این انیمه اکشن محبوب در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Wind Breaker داستان هاروکا ساکورا را دنبال می‌کند که از چیزی جز مبارزه با فردی قوی‌تر از خود، لذت نمی‌برد. برای همین او به گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی خشن می‌پیوندد تا به هر قیمت ممکن از شهر خود دفاع کند. البته درکنار آن هاروکا به‌دنبال تقویت مهارت و قدرت خود هم است. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر ساتورو نی است که تاکنون ۱۷ جلد از این مانگا نوشته و منتشر شده است. پخش این مانگا از سال ۲۰۲۱ آغاز شد و جلد ۱۸ام مانگا هم قرار است ماه آینده منتشر شود.

توشیفومی آکای وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نویسندگی انیمه باد شکن را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم انیمه بازگردند. یوما اوچیدا، کوکی اوچیاما، نوبوناگا شیمازاکی، یویچی ناکامورا، ریوتا سوزوکی، شویا چیبا، کنگو کاوانیشی، توشیوکی تویوناگا، ایکومی هاسگاوا، کیکونوسوکه تویا، یوچیرو اومه‌هارا، چیاکی کوبایاشی، ماساکی میزوناکا و هیرومو مینتا از جمله صداپیشگان انیمه Wind Breaker هستند. همچنین استودیو CloverWorks سابقه کار روی انیمه‌هایی چون انیمه Spy × Family، انیمه My Dress-Up Darling و انیمه Bocchi the Rock را داشته است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده