نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰

ولورین در تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine با دشمن قدیمی خود مواجه می‌شود

مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزه ولورین با دشمن قدیمی او هستیم.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم Deadpool and Wolverine روی پرده‌های سینما خواهد رفت که پیش‌بینی‌ها از افتتاحیه بسیار بزرگ این فیلم می‌دهند و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم ددپول و ولورین منتشر شده است. مارول امروز تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را به اشتراک گذاشته است که بیشتر تصاویر آن را پیش از این دیده بودیم. بااین‌حال در صحنه آخر شاهد مواجه شدن ولورین با سیبرتوث هستیم که دوست و دشمن قدیممی ولورین است و ظاهری متفاوت دارد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین IMAX پوستر تازه‌ای از فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر IMAX جدید فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده