نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲

تاریخ اکران فیلم جدید دنی ویلنوو و دنباله Godzilla x Kong مشخص شد

برادران وارنر تاریخ اکران فیلم جدید و بدون نام دنی ویلنوو و فیلم بعدی دنیای مانسترورس را مشخص و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر دیسکاوری و لجندری تاریخ اکران دو فیلم بعدی خود را اعلام کرده‌اند. در ابتدا برادران وارنر و لجندری اعلام کردند که فیلم جدید دنی ویلنوو که اکنون نام آن مشخص نیست، برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵)‌ برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر مشخص نیست که فیلم بعدی ویلنوو چه اثری خواهد بود، اما وارنر از این فیلم به‌عنوان یک فیلم رویداد و بزرگ یاد کرده است که احتمال دارد تاریخ اکران فیلم Dune 3 باشد، اما اکنون تایید نشده است.

گودزیلا و کونگ در حال دویدن در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

در هر حال احتمال دارد که این فیلم درواقع Nuclear War: A Scenario باشد که مدتی پیش شایعات آن منتشر شده بود و این فیلم قرار است با همکاری استودیو لجندری تولید شود. همچنین ددلاین مدعی شد که فیلم بعدی دنی ویلنوو قرار است Dune 3 باشد. درواقع فیلمنامه فیلم آماده است و برنامه بازیگران نیز برای حضور در فیلم برنامه‌ریزی شده، اما اکنون چیزی به شکل رسمی اعلام نشده است. همچنین لجندری و برادران وارنر از تاریخ اکران فیلم بعدی دنیای مانسترورس پرده برداشتند که این فیلم هیولایی قرار است در ۲۶ مارس ۲۰۲۷ (۶ فرودین ۱۴۰۶) روی پرده‌های سینما برود که انتظار می‌رود دنباله فیلم Godzilla x Kong باشد.

مدتی پیش مشخص شد که گرنت اسپوتر با سابقه کارگردانی فیلم I Am Mother با بازی هیلاری سوانک و ۶ قسمت از سریال Castaway وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده گرفته است. همچنین دیوید کالاهام، نویسنده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla x Kong را بر عهده دارد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده