نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

بازیگر نقش سیبرتوث در فیلم Deadpool and Wolverine مشخص شد

تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine مشخص کرد که چه شخصی قرار است نقش سیبرتوپ را در این فیلم بازی کند.

روز گذشته تریلر جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شد که در آن شاهد مبارزه سیبرتوث با ولورین بودیم، اما چه کسی نقش این شخصیت را بازی کرده است؟ طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک گزینه نسبتا غیر منتظره نقش سیبرتوث را در فیلم ددپول و ولورین بازی کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، تایلر مین که پیش از این نقش ویکتور کرید ملقب به سیبرتوث را در فیلم X-Men محصول سال ۲۰۰۰ بازی کرده بود، برای بازی در این نقش در فیلم Deadpool and Wolverine بازگشته است.

البته تصاویر فاش شده از پشت صحنه فیلم هم نشان می‌داد که باید منتظر نسخه ایکس من این شخصیت در فیلم ددپول و ولورین باشیم، اما این موضوع تاکنون به شکل رسمی تایید نشده است. این در حالی است که لیو شرایبر در فیلم X-Men Origins: Wolverine نقش سیبرتوث را بر عهده داشت و بسیاری انتظار بازگشت او را داشتند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع KnightEdgeMedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده