نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم The Bikeriders اعلام شد

نسخه دیجیتالی فیلم The Bikeriders با نقش‌آفرینی آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر ظاهرا با فاصله سه هفته پس از اکران منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم The Bikeriders (موتورسواران) با بازی آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر مشخص شده است. به‌نظر می‌رسد که شرکت Focus Features می‌خواهد نسخه دیجیتالی فیلم موتورسواران را سه هفته پس از اکران تقدیم طرفدارها کند. این فیلم جنایی درام در تاریخ ۱ تیر (۲۱ ژوئن) روی پرده سینما رفت و نسخه دیجیتالی آن در تاریخ ۱۹ تیر (۹ جولای) از راه می‎‌رسد.

در خلاصه داستان فیلم The Bikeriders می‌خوانیم: «این فیلم زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند». این فیلم با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا را روایت می‌کند.

جف نیکولز وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم The Bikeriders را برعهده داشت. تام هاردی، جودی کومر، آستین باتلر، نورمن ریدس، مایکل شنون، بوید هالبروک، توبی والاس، کارل گلاسمن، مایک فست و دیمون هریمن ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این فیلم بازی می‌کنند. فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت داشتند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده