نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳

سه‌ گانه سینمایی انیمه Demon Slayer تایید شد

استودیو یوفوتیبل از ساخت سه‌گانه سینمایی انیمه Demon Slayer براساس آرک داستانی Infinity Castle Arc خبر داده است.

فصل چهارم انیمه Demon Slayer که براساس آرک داستانی Hashira Training است امشب به پایان خواهد رسید و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه شیطان کش قرار است با سه انیمه بلند بازگردد. استودیو یوفوتیبل به‌طور رسمی ساخت سه قسمت سینمایی انیمه Demon Slayer براساس آرک داستانی Infinity Castle Arc را تایید و اعلام کرده است که این سه‌گانه قرار است اکرانی سینمایی را تجربه کنند، اما در حال حاضر زمان پخش این سه انیمه در دسترس نیست، اما در ادامه می‌توانید تریلر تایید آن را در یوتیوب تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

همچنین استودیو یوفوتیبل اولین پوستر سه‌گانه انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle Arc را منتشر کرده است که در آن تانجیرو را در قلعه بی‌نهایت می‌توانیم مشاهده کنیم. این آرک، آرک داستانی پایانی انیمه است و به‌نظر می‌رسد که طرفداران انیمه شیطان کش قرار است روزهای هیجان‌انگیزی را به‌زودی تجربه کنند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سه‌گانه انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle Arc

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد که در ۱۱ قسمت پخش شده است. مانگا شیطان کش توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.


منبع animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده