نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۵

انیمیشن Inside Out 2 یک میلیارد دلاری شد

فروش جهانی انیمیشن Inside Out 2 رسما از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد تا این انیمیشن به فروش بسیار عالی خود ادامه دهد.

انیمیشن Inside Out 2 شروع قدرتمندی در گیشه جهانی داشته است و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن Inside Out رکوردهای بیشتری را ثبت کرده است. انیمیشن Inside Out 2 موفق شد در سومین پایان هفته اکران خود به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کند. قسمت دوم انیمیشن Inside Out توانست ۵۷.۴ میلیون دلار دیگر در گیشه آمریکای شمالی فروش کند و ضمن صدرنشینی برای سومین هفته پیاپی مجموع فروش خود را به ۴۶۹.۳ میلیون دلار افزایش دهد.

همچنین این انیمیشن ۱۰۸ میلیون دلار دیگر در گیشه بین‌المللی فروش کرد تا مجموع فروش آن در گیشه بین‌المللی به ۵۴۵.۵ میلیون دلار و مجموع فروش جهانی انیمیشن Inside Out 2 به ۱۰.۱۵ میلیارد دلار برسد. انیمیشن جدید پیکسار درواقع اولین فیلمی است که از زمان اکران فیلم باربی در سال گذشته به فروش یک میلیارد دلاری رسیده است. پیش از این انیمیشن Incredibles 2، انیمیشن Toy Story 4، انیمیشن Toy Story 3 و انیمیشن Finding Dory از استودیو پیکسار به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده بودند.

احساسات قدیمی رایلی در یک ظرف شیشه‌ای گرفتار شده‌اند در انیمیشن Inside Out 2

بدین ترتیب انیمیشن Inside Out 2 که اکنون پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ است، پنجمین انیمیشن یک میلیاردی پیکسار در گیشه جهانی شناخته می‌شود که فروش آن طی هفته گذشته از قسمت اول نیز عبور کرده بود و حالا می‌تواند پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ پیکسار در گیشه جهانی شود. کلسی مان، کارگردان انیمیشن کوتاه Party Central وظیفه کارگردانی انیمیشن درون و بیرون ۲ را براساس فیلمنامه‌ای از مگ لفاوه، نویسنده انیمیشن Inside Out به‌همراه دیو هلستاین بر عهده داشته است.

امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لویس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لایزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، ادل اگزارکوپولوس در نقش بی‌حوصلگی، پال والتر هاوزر در نقش خجالت، کنسینگتون تالمن، دایان لین، کایل مک‌لاکلن،‌ لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو گولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکویب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Inside Out 2 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده