نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷

اولین تصویر سریال Agatha All Along منتشر شد

مجله امپایر به‌تازگی اولین تصویر رسمی سریال Agatha All Along را منتشر کرده است که در آن شاهد آگاتا و دیگر جادوگران هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال آگاتا همه جانبه منتشر شده است. سریال Agatha All Along قرار است سریال بعدی دنیای سینمایی مارول باشد و به همین منظور مجله امپایر اولین تصویر رسمی این سریال را منتشر کرده است که در آن شاهد آگاتا هارکنس و دیگر جادوگران هستیم که در حال تماشا یک زیر زمین مرموز هستند. سازنده سریال می‌گوید که وجه مشترک این جادوگران این است که آن‌ها خانواده‌ای ندارند و جادوگران با فریب، خیانت، شرارت و خودخواهی تعریف می‌شوند.

اما گروهی از جادوگران که چنین عقایدی دارند، باید با هم کار کنند و تمرکز سریال قرار است روی این موضوع باشد که قرار است یک محفل تشکیل دهند. در ادامه می‌توانید تصویر جدید سریال Agatha All Along را مشاهده کنید:

آگاتا هارکنس و دیگر جادوگران در سریال Agatha All Along

کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس، اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آسف علی، اموس گلیک، برایان برایتمن، کیت فوربس، آبری پلازا، جو لاک، پتی لوپن، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکوی اوکپوکواسیلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Agatha All Along حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Agatha All Along نقش داشته است. گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ دیگر کارگردان‌های این سریال هستند.

پخش سریال Agatha All Along با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این سریال کمدی تاریک در ۹ قسمت تولید شده است.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده