نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳

فیلم A Quiet Place: Day One با رکوردشکنی آغاز کرد

فیلم A Quiet Place: Day One موفق شد رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای یک مکان ساکت را به‌نام خود ثبت کند.

فیلم A Quiet Place: Day One سرانجام پس از دریافت نقدهای مثبت در روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم A Quiet Place با استقبال تماشاگران مواجه شده است. فیلم A Quiet Place: Day One موفق شد در ۳ روز اول اکران خود ۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و با اینکه نتوانست انیمیشن Inside Out 2 را شکست دهد، اما توانست رکورد افتتاحیه مجموعه ترسناک یک مکان ساکت را بشکند.

همچنین این فیلم ترسناک سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است که مشابه قسمت اول است. پیش از این فیلم A Quiet Place با افتتاحیه ۵۰.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ و فیلم A Quiet Place Part II با افتتاحیه ۴۷.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفته بودند. همچنین فیلم A Quiet Place: Day One حدود ۴۵.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی فروش کرده است تا در مجموع ۹۸.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی در هفته اول اکران خود فروش کند.

لوپیتا نیونگو در نقش سم در فیلم A Quiet Place: Day One

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود. فیلم A Quiet Place در سال ۲۰۱۸ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما رفت و به فروش ۲۹۷.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کرد.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده داشته است. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم A Quiet Place 3 در دست ساخت است که این فیلم ترسناک احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.


منبع geekculture
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده