نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱

تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 اعلام شد

لاینزگیت تاریخ اکران فیلم Now You See Me 3 با بازی جسی آیزنبرگ را رسما مشخص و اعلام کرده است.

اردیبهشت ۹۹ بود که مشخص شد لاینزگیت در حال ساخت فیلم Now You See Me 3 است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت سوم فیلم Now You See Me مشخص شده است. لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Now You See Me 3 برای اکران در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۵ (۲۳ آبان ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ اکنون فیلم دیگری قرار نیست اکران شود، اما این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۲۵ رقیبان قدرتمندی خواهد داشت.

یک هفته پیش از آن فیلم Bugonia به کارگردانی یورگوس لانتیموس و با بازی اما استون به‌همراه فیلم Blade اکران خواهد شد که انتظار می‌رود اکران فیلم بلید با تأخیر مواجه شود. همچنین یک هفته بعد فیلم Wicked: Part Two و انیمیشن Zootopia 2 اکران می‌شود که انیمیشن زوتوپیا ۲ را می‌توان رقیب اصلی فیلم Now You See Me 3 در گیشه ماه نوامبر دانست. انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم Now You See Me در طول سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین برود.

شخصیت های فیلم Now You See Me در حال حل یک پازل

روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland،‌ فیلم Zombieland: Double Tap، فیلم Venom، فیلم Thirty Minutes or Less، فیلم Gangster Squad و فیلم Uncharted وظیفه کارگردانی فیلم Now You See Me 3 را بر عهده خواهد داشت. اریک وارن سینگر، سث گراهام اسمیت و مایکل لسلی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اکنون مرا می‌بینی 3 را بر عهده دارند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از اتفاقات و داستان این فیلم در دسترس نیست.

در قسمت جدید فیلم اکنون مرا می‌بینی شاهد بازگشت و اتحاد دوباره شخصیت‌های قدیمی و دو قسمت قبلی و همچنین حضور و معرفی بازیکنان جدید به‌عنوان Four Horseman خواهیم بود و تمرکز فیلم Now You See Me 3 قرار است روی معرفی نسل جدید شعبده‌بازها باشد. جسی آیزنبرگ، مارک رافلو، وودی هارلسون، ایسلا فیشر، دیو فرانکو، مورگان فریمن، رزمند پایک، آریانا گرینبلات، جاستین اسمیت و دومینیک سسا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Now You See Me 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده