نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸

پسر بازیگر سوپرمن اورجینال به فیلم Superman پیوست

تایید شد که پسر کریستوفر ریو، بازیگر نقش سوپرمن به جمع بازیگران فیلم Superman به کارگردانی جیمز گان اضافه شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن همچنان در جریان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم مشخص شده است. ورایتی گزارش داد که ویل ریو، پسر کریستوفر ریو فقید در فیلم Superman حضوری کوتاه و افتخاری خواهد داشت. کریستوفر ریو بازیگر اورجینال نقش سوپرمن در فیلم‌های کلاسیک این ابرقهرمان محبوب دی سی است و حالا پسر او قرار است نقشی کوتاه در فیلم جدید مرد پولادین داشته باشد. اطلاعاتی از نقش ویل ریو در دست نیست، اما او اخیرا در پشت صحنه فیلم دیده شده است.

اولین نگاه به سوپرمن در فیلم Superman

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده