نویسنده: علیرضا محمدی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰

فیلمبرداری فیلم Highlander با بازی هنری کویل چه زمانی آغاز می‌شود؟

چاد استاهلسکی، کارگردان سری جان ویک اعلام کرد که فیلم‌برداری ریبوت Highlander چه زمانی آغاز می‌شود.

چاد استاهلسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های جان ویک شناخته می‌شود با حضور در جشنواره فیلم مدیترانه، با رسانه کولایدر مصاحبه کرد و گفت که فیلم‌برداری ریبوت فیلم Highlander طی ژانویه ۲۰۲۵ (دی یا بهمن ۱۴۰۳) در کشور اسکاتلند آغاز خواهد شد. هنری کویل، بازیگر نقش اصلی فیلم هم‌اکنون در شرایط جسمانی بسیار خوبی قرار دارد و تقریباً تمام سال جاری را صرف تمرین با شمشیر و آماده‌سازی خود می‌کند.

چاد استاهلسکی می‌گوید رویکرد آماده‌سازی اکشن این فیلم با جان ویک تفاوت چندانی نخواهد داشت؛ زیرا هدف آن‌ها رسیدن به جزئیات دقیق است. او همچنین باید کشف کند که چگونه مبارزه با شمشیر را به‌گونه‌ای به نسل جدید نشان دهد که احساس تازگی داشته باشد.

تلاش برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه فرآیندی طولانی و دشوار بوده است. ۱۶ سال پیش این پروژه معرفی شد و نزدیک به هشت سال از زمانی‌که چاد استاهلسکی قراردادی را برای کارگردانی آن امضا کرد می‌گذرد.

فیلم Highlander که در سال ۱۹۸۶ اکران شد، به جاودانه‌های متخاصمی می‌پردازد که در طول قرن‌ها با هم می‌جنگند. ریبوت این فیلم نیز احتمالاً در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع Dark Horizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده