نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

سریال Horizon Zero Dawn توسط نتفلکیس لغو شد

در پی اتهامات اخیر سازنده سریال Horizon Zero Dawn، نتفلیکس تصمیم به لغو ادامه ساخت این پروژه گرفته است.

به‌تازگی اتهاماتی علیه استیو بلکمن، سازنده سریال The Umbrella Academy مطرح شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس تصمیم به قطع همکاری با این تهیه‌کننده گرفته است. چینی راند‌تری، خبرنگاری رولینگ استون در گزارشی اعلام کرد که ادامه ساخت سریال Horizon Zero Dawn که قرار بود Horizon 2074 نام داشته باشد لغو شده است. این سریال قرار بود براساس بازی هورایزن زیر داون ساخته شود و حتی گفته می‌شد که مراحل نوشتن فیلمنامه آن آغاز شده است.

دلیل لغو این موضوع اتهامات اخیر بلکمن، سازنده سریال است که طبق اتهاماتی که اخیرا توسط رولینگ استون منتشر شده، بلکمن متهم به داشتن سابقه طولانی رفتار سمی، قلدری، رفتاری زورگویانه و تلافی‌جویانه در محل کار شده است. بااینکه سخنگوی بلکمن می‌گوید این ادعاها کاملا نادرست و غیر واقعی هستند، اما نتفلیکس یا سونی در مورد این موضوع یا وضعیت سریال هورایزن اظهار نظری نکرده‌اند. همچنین بلکمن قرار بود سریال Orbital را برای نتفلیکس تولید کند که ساخت این سریال نیز کنار گذاشته شده است. 

پیش از این تایید شده بود که تمرکز سریال Horizon 2074 روی الوی، شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود که اتفاقات آن در قرن ۳۱ام در زمین جریان دارد که در آن شاهد دورانی آخر الزمانی هستیم که زمین در تصاحب موجودات رباتی قرار گرفته است. در هر حال فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy طبق برنامه در تاریخ ۸ آگست ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) از نتفلیکس پخش خواهد شد و بعید است که این موضوع تاثیری روی پخش فصل پایانی سریال آکادمی آمبرلا بگذارد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده