نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱

اولین تصاویر از هاوک گرل و گرین لنترن در فیلم سوپرمن منتشر شد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Superman منتشر شده است که در آن می‌توانیم شاهد اولین نگاه به هاوک گرل و گرین لنترن باشیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن همچنان در جریان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. به‌تازگی شاهد انتشار تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Superman بودیم که در این تصاویر برای اولین‌بار شاهد هاوک گرل با بازی ایزابلا مرسد و گرین لنترن با بازی ناتان فیلیون هستیم. ظاهر گرین لنترن که نسخه گای گاردنر است، شباهت زیادی به کمیک‌های آن دارد، اما طراحی لباس متفاوتی با لوگو Lordtech برای هر دو شخصیت شاهد هستیم که ظاهرا توسط Lordtech طراحی و ساخته شده است که به مکسول لرد با بازی شان گان تعلق دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت ملقب به سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل، آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون ملقب به متامورفو، ادی گاتگی در نقش مستر تریفیک، اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپایکا (The Engineer)، پروییت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت، ترنس رزمور در نقش اوتیس، بک بنت در نقش استیو لامبارد، میکیلا هوور در نقش کت گرانت و کریستوفر مک‌دونالد در نقش ران تروپ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Superman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده